مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

فتوشاپ هم به هوش مصنوعی مجهز شد

تبلیغات بنری



نرم افزار محبوب فتوشاپ ادوبی اکنون می تواند از هوش مصنوعی و دریافت ورودی های متنی برای تولید تصاویر مورد نظر کاربران مانند ابزارهای هوش مصنوعی Dal-e یا Midgerni استفاده کند.

به گزارش ایسنا. Adobe یک ویژگی جدید و شاید بحث برانگیز را به طور گسترده منتشر کرده است، توانایی تولید تصاویر از متن برای برنامه محبوب و پرکاربرد فتوشاپ، با پشتیبانی از هوش مصنوعی Firefly (Firefly) که برای اولین بار در آوریل منتشر شد.

به گفته Engget، درست مانند مدل های زبان بزرگ (LLM) مانند Dall-E و Midjourney، فتوشاپ اکنون می تواند برای ایجاد یک تصویر با تایپ متن و توضیحات در ابزار هوش مصنوعی به روز شده فتوشاپ استفاده شود.

این هوش مصنوعی با متون و توضیحات مختلفی مانند «نمای دراماتیک با زاویه کم از کشتی بخار قرن نوزدهم در طوفان با امواج بزرگ و رعد و برق» در سبک های مختلف از جمله کارتونی، آبرنگی و فوتورئالیستی آزمایش شد و نتایج قابل قبولی بود. ارائه می دهد.

فتوشاپ به هوش مصنوعی نیز مجهز است

البته این ابزار هوش مصنوعی مانند مدل های دیگر دارای خطاها و کاستی هایی است، اما نتایج قابل قبول و قابل استفاده ای را به همراه دارد، با این تفاوت که شما مزیت حضور در فتوشاپ را دارید و می توانید هر گونه خطا را مستقیماً در آنجا اصلاح کنید. درستش کن

قبلاً قابلیتی به نام Geneativefill در فتوشاپ وجود داشت که فقط به کاربران اجازه می داد قسمت های خاصی از یک تصویر را اضافه یا حذف کنند، اما اکنون می توانند تصاویر را از ابتدا ایجاد کنند و سپس آنها را ویرایش کنند.

این همان چیزی است که ارین بویس از Adobe در ماه آوریل به Engget گفت [ابزار] واقعا سرعت ساخت و تولید را افزایش می دهد. ایده ایجاد چیزی از ذهن خود روی صفحه هرگز آسان تر نبوده است.

شایان ذکر است که این ویژگی از مدل هوش مصنوعی Firefly Image 3 (Firefly Image 3) پشتیبانی می کند، اما سازندگان از Adobe عصبانی هستند، زیرا به نظر می رسد Adobe بدون اجازه از مدل آنها استفاده کرده است.

سازندگان مدل Firefly این حرکت را اینگونه تفسیر کردند که Adobe آزادانه از کار خود برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کند.

فتوشاپ به هوش مصنوعی نیز مجهز است

با این حال، Adobe در آخرین بیانیه خود اعلام کرد که به هوش مصنوعی سازنده متعهد است، به این معنی که هرگز هوش مصنوعی خود را در مورد محتوای مشتری و کاربر آموزش نخواهد داد.

این شرکت متعهد شده است که رویکردی سازنده را به عنوان بخشی از اخلاق هوش مصنوعی خود یعنی مسئولیت‌پذیری، اعتماد و شفافیت در پیش بگیرد.

همراه با ویژگی تولید تصویر، ادوبی یک ویژگی «بهبود جزئیات» را در ابزار فتوشاپ Generative Fill و همچنین ابزاری برای ایجاد «نمونه‌های اولیه هنرهای بصری با کیفیت بالا برای مواردی مانند بسته‌بندی محصول، قابلیت‌های پیشرفته و موارد دیگر» معرفی کرده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا