مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

علاقه خانم بازیگر به کمدی شریف

تبلیغات بنری

پوردخت مهیمن بازیگر باتجربه سینما و تلویزیون درباره فعالیت های این روزهای خود به خبرنگار مهر گفت: پس از حضور در سریال غریبه سروش محمدزاده که تولید آن از سال گذشته آغاز شد، دیگر بازیگری را کنار گذاشت.

وی درباره ساخت این سریال و همکاری با کارگردان آن گفت: برخی از سکانس های سریال در ایام نوروز در ترکیه تصویربرداری شد و این روزها در مرحله مونتاژ است. من عاشق کار با سروش محمدزاده هستم، او کارگردان جوانی با کار خوب و خلاق است.

هیچ نقش سختی برای من وجود ندارد
محیمن درباره نقش خود در این سریال و چالش ها و سختی های آن گفت: الحمدلله نقش سختی برای من وجود ندارد و دنبال نقش های سخت و متفاوت هستم. اینجا هم نقش مادری را بازی می‌کنم که با مسائلی روبه‌رو می‌شود که معتقدم با مسائل مادران داستان‌های دیگر متفاوت است.

بازیگر سریال های «نرگس» و «مرگ تدریجی یک رویا» درباره استقبال از فیلمنامه و کم کاری این سریال گفت: بعد از عید فیلمنامه ای برای ارائه نداشتم و فکر می کنم کار بسیار محدود شد بسیاری از بازیگران می گویند فیلمنامه را دوست ندارند، اما حقیقت این است که سریال ها بیشتر در شبکه خانگی پخش می شود و کمتر در تلویزیون کار می شود.

وی افزود: برخی می گویند مهیمان یکی از پربازده ترین شرکت هاست، بنابراین وقتی من کار نمی کنم به این معناست که پروژه ها بسیار کم است.

محیمن درباره عدم حضورش در سریال خانگی گفت: اتفاقا شبکه خانگی باز است و پول بهتری می دهد. پیشنهادهایی برای سریال‌های سریالی وجود داشت، اما من آنها را دوست نداشتم و نقش‌هایی که در مورد آنها خواندم آن‌گونه که می‌توانستم با آنها ارتباط برقرار کنم، نبود.

سریال های کمی در شبکه خانگی خوب هستند
وی با اشاره به کیفیت سریال های تلویزیونی خاطرنشان کرد: کمتر سریالی وجود دارد که واقعا داستان و ساختار خوبی داشته باشد. مثلا «آوی تهران» یکی از این سریال هاست که اتفاقاً تعداد قسمت هایش زیاد نبود، اما من به همان تعداد قسمتش را تماشا کردم.

بازیگر سریال «پرونده سفید» افزود: بازی پیمان معادی و آزاده صمدی در این سریال خوب بود. یک سریال به ندرت در شبکه خانگی خوب عمل می کند.
وی درباره بهترین تولیدات شبکه خانگی گفت: احساس می کنم کم کم حساسیت خود را نسبت به کارهای باکیفیت و استاندارد از دست داده ایم و فقط برای گرفتن پروانه ساخت و ساخت سریال خانگی تلاش می کنیم.

من حتی نصف توانم را ندادم
این نماینده با اشاره به پولی که مردم برای سریال های تلویزیونی پرداخت می کنند، یادآور شد: شبکه خانگی تلویزیون رایگان نیست و مردم باید برای تماشای سریال های خانگی هزینه کنند. بنابراین باید برای محصولات خوب کار بیشتری کرد. باید به گونه ای باشد که بیننده را قادر سازد بیشتر با آن ارتباط برقرار کند. یکی دیگر از سریال هایی که به یاد دارم و به خوبی از پس آن برآمد «پوست شیر» بود که در هر پلان منتظر چیزی بودیم. همه قسمت های کار با هم هماهنگی کامل داشتند.

محیمن با بیان اینکه دوست دارد در کارهای مختلف یا سریال هایی از این دست حضور داشته باشد، بیان کرد: کارهای مختلفی بازی کرده ام اما همچنان فکر می کنم نتوانستم نیمی از توانم را در کارم فراهم کنم، چون دیگر نقش ها با هم فرقی ندارند. مثلا من خیلی دوست دارم در یک فیلم کمدی جنتلمن کار کنم اما توصیه نمی شود.

دوست دارم در یک فیلم کمدی افتخاری بازی کنم
وی درباره تجربه بازیگری در کمدی گفت: در فیلم «نیش زنبور» بازی کردم که آن را دوست نداشتم و به بازیگری آبرومند کمدی علاقه دارم. در تمام دنیا بازیگران در هر نقشی این فرصت را دارند که خودشان را محک بزنند و انتظار دارم نقش های دیگری هم به آنها پیشنهاد شود. سریال های مختلف ملودرام را هم دوست دارم، اما نه سریال های خشن و تیره، چون همیشه در ذهن مردم مثبت بوده ام و نمی خواهم آن تصویر خراب شود.

مهیمن با اشاره به اهمیت نظر مردم افزود: برای من پاداش یک عمر کار در سینما و تلویزیون، لطفی است که از مردم دریافت می کنم و همیشه از مردم پاداش می گیرم. خیلی مهم است که وقتی من را می بینند با عشق صحبت کنند یا به نقش هایم اشاره کنند و بگویند “من دارم می میرم، با تو گریه کردیم.”

بازیگر «پس از باران» و «کیف گیلاس» در پایان درباره این روزهای تلویزیون گفت: دوست دارم سریال غریبه جرقه ای باشد که بتواند مخاطب را به تلویزیون بازگرداند. هزینه های مادی و معنوی این سریال به خوبی خرج شده است و دوست دارم تلویزیون به جای اینکه ببینم همه بازیگران به سینما و شبکه خانگی می روند، به چند سال قبل برگردد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا