مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی برهمگان روشن شد

تبلیغات بنری

به گزارش یستا هادی محمد پور در گفت‌وگویی با اشاره به حملات خفیف رژیم صهیونیستی به چند منطقه نظامی در کشورمان گفت: حمله امروز رژیم صهیونیستی به ایران نشان داد که قدرت این رژیم منحوس فقط به دست فلسطینیان مظلوم می‌رسد. و نه فلسطینیان مظلوم.» کشور و ملت قدرتمند ایران.

وی قدرت رژیم صهیونیستی را توهمی دانست و گفت: اسرائیل با شلیک چند گلوله، تیر و موشک به سمت برخی مناطق محدود نظامی ایران در تلاش بود آبروی از دست رفته خود در عملیات صادق 2 را بازگرداند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی افزود: وی با اقدامات امروز صحرک نه تنها آبروی خود را به دست آورد، بلکه آبروی ناپسند دیگری را برای این رژیم به ارمغان آورد، چرا که مردم پیگیر امور و فطرت خود بودند. ” آنها از اول صبح زندگی می کنند و از شرایط مختلفی رنج می برند که انجام نداده اند

محمدپور در پایان خاطرنشان کرد: این حمله مذبوحانه باعث افزایش شناخت جامعه جهانی از مردم ایران و قدرت دروغین رژیم صهیونیستی شد و نشان داد که مردم شجاع کشورمان از تهدیدها و ترفندهای این رژیم دروغین هراسی ندارند. . آنها به پناهگاه های یهودیان صهیونیست می گریزند که هیچ هویت، اشتیاق و شجاعت در وجود خود ندارند.

تبلیغات بنری