مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

ظریف در دفتر حزب الله تهران: واکنش ایران در برابر اسرائیل در زمان مناسب است

تبلیغات بنری

به گزارش یستا; محمدجواد ظریف در حاشیه بازدید از دفتر حزب‌الله لبنان در تهران برای تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، با بیان اینکه سید حسن نصرالله نمونه‌ای از انسان‌های شجاع، صادق، مدبر و فداکار بود، گفت: پسرشان را در راه مقاومت از دست دادند و فرزندشان شهید شد، اما خم نشدند.

ظریف با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله، شهید موسوی و دیگر رهبران حزب الله برای اولین بار طعم شکست تلخ را به صهیونیست ها چشاندند و آنها را تحقیرآمیز و بدون هیچ قید و شرطی مجبور به ترک جنوب لبنان کردند، گفت: این برای مردم بسیار گران است صهیونیست ها اسرائیلی ها از آن زمان به شهادت او پشت کردند و این تاکتیک های استاد بود که در این مدت آنها را شکست داد.

وی تصریح کرد: در نهایت دیدیم که چه تعداد از زنان و فرزندان بی گناه اسرائیل در یک بمباران به شهادت رسیدند تا برای شهادت این مرد بزرگ مقاومت مرتکب این جنایت شوند.

ظریف با بیان اینکه السید به هدف و آرزوی خود رسید و به یاران شهیدش پیوست، ادامه داد: مقاومت مردم منطقه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و نمی توانند جلوی مقاومت را بگیرند. با چنین اقدامات غیر انسانی

واکنش ایران در زمان مناسب بود

معاون رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که پاسخ ایران به این اقدامات تروریستی چه خواهد بود؟ وی گفت: واکنش ایران در زمان مناسب و با توجه به انتخاب ایران در برابر جنایات رژیم صهیونیستی صورت می گیرد و تصمیماتی در سطح رهبری و دولت ارشد در این زمینه اتخاذ می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

تبلیغات بنری