مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

طرح وزارت جهادکشاورزی برای اصلاح درون سازمان و بازنشستگی ۳۲۰۰ نفر از پرسنل

تبلیغات بنری

به گزارش یستا شاهپورعلی مقدم افزود: 3 هزار و 200 نفر از کارکنان زیرمجموعه این وزارتخانه دوران خدمت خود را به پایان رسانده اند و مقرر است پاداش خدمت آنان پس از اعلام بازنشستگی در مدت کوتاهی پرداخت شود.

معاون اداری و توسعه منابع وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تامین شد.

وی با تایید اینکه تا 30 مهرماه اخطاریه بازنشستگی 3200 نفر صادر می شود، گفت: دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور طی نامه ای به وزارت جهاد کشاورزی درخواست کرده اند تا کارمندان پایان یافته به خدمت بازنشستگی معرفی شوند و ما نیز در این نامه به وزارت جهاد کشاورزی مراجعه کرده ایم. نیز متعهد به انجام این کار هستند.

علی مقدم گفت: طبق قانون کارمندانی که دارای مدرک تحصیلی لیسانس، 30 سال سابقه کار به بالا و 35 سال سابقه خدمت در هر سمتی باشند، بازنشسته می شوند.

معاون توسعه اداری و منابع وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه برنامه و تشکیلات وزارت جهاد کشاورزی از سال 1393 به روز و اصلاح نشده است، گفت: این زمانی است که سایر وزارتخانه ها هر ساله برنامه های خود را ویرایش می کنند. .

وی مجموع کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در کشور را 64 هزار نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 27 هزار و 700 نفر در سازمان های جهاد کشاورزی در استانداری ها، 34 هزار نفر در سازمان ها و شرکت های تابعه و یک هزار و 850 نفر در مقر وزارت

علایی مقدم افزود: کمبود نیروی انسانی نداریم اما باید مدیریت منابع انسانی به درستی انجام شود.

منبع: یستا

تبلیغات بنری