مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

طراحی ویژه سرخپوشان پیش از دربی | اورنوف اسلحه پرسپولیس علیه نکونام

تبلیغات بنری

به گزارش شهران نیوز. تعویض ناگهانی آستون اورونوف در بازی با آلومینیوم اراک شوک بزرگی برای هواداران پرسپولیس بود، به ویژه زمانی که برخی رسانه ها از احتمال غیبت این بازیکن در دربی پایتخت صحبت کردند.

کادر پزشکی پرسپولیس توضیح روشنی در مورد مصدومیت این بازیکن ارائه نکردند، بنابراین معما در این مورد همچنان ادامه دارد، هرچند برخی نزدیکان باشگاه غیبت این بازیکن را در دیدار سرنوشت ساز هفته ششم لیگ تایید نکردند. لیگ برتر او مدعی شد باید تا مشخص شدن نتایج تحقیقات و معاینات پزشکی پرسپولیس منتظر بمانیم.

همزمان با این اتفاقات و در جلسه روز یکشنبه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، معاونت تصمیم گیری اداری باشگاه پرسپولیس این وظیفه را به درویش واگذار کرد تا در اسرع وقت نسبت به تمدید قرارداد این بازیکن ازبکستانی اقدام لازم را انجام دهد. بازیکن باشگاه پرسپولیس که پس از جلسه هیئت مدیره با این بازیکن ازبکستانی در تیمش مستقیماً با رضا درویش دیدار کرد تا پیشنهادی که وی برای تمدید قرارداد داده بود بررسی کند.

به نظر می رسد متولیان مدیریت باشگاه پرسپولیس با عزمی هدفمند قصد دارند با تمدید قرارداد ارونوف بار روانی مثبتی را به جامعه هواداران خود تزریق کنند و از سوی دیگر باشگاه رقیب را در معادله مصدومیت این بازیکن درگیر کنند. به نوعی به طوری که نمی توانند برنامه ریزی دیگری برای محدودیت این بازیکن در دربی داشته باشند.

بازیکنان پرسپولیس با آگاهی کامل از نارضایتی هواداران استقلال به دلیل از دست دادن اورونوف به دست نکونام، می خواهند با استفاده از این فضا به نوعی فشار روحی و روانی شدیدی بر سرمربی تیم حریف ایجاد کنند تا درگیر شوند. ذهن کارمندان استقلال در جنگ های حاشیه ای پیش از دربی بر سر رقیب سنتی خود با پیشرفت.

گفته می شود حتی اگر کادر پزشکی پرسپولیس اورونوف را در ترکیب دربی پاک کند، این خبر تا دقیقه 90 به صورت رسمی اعلام نخواهد شد و بلاتکلیفی در مورد این بازیکن ازبکستانی ایجاد می کند.

تبلیغات بنری