مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

طارمی: چرا به ما «بی‌شرف» می‌گویید؟

تبلیغات بنری

به گزارش سایت یستا ، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال در نشست خبری پس از بازی قرقیزستان گفت: بازی نسبتا خوبی بود. شرایط بازی اول همیشه سخت است و تیم های قطر، کره جنوبی و استرالیا هم خوب نبودند. ما نمی خواهیم خودمان را با آنها مقایسه کنیم، اما چه امکاناتی در اختیار بازیکنان باشگاه های ایرانی است و چه امکاناتی در اختیار بازیکنانی قرار داده ایم که از آنها نتیجه می خواهیم؟

وی افزود: فوتبال ایران حاشیه ساز شده است؛ از ما می خواهند بگوییم زمین خوب است، این خوب است، این خوب است، اما زمین های ما با زمانی که آقای قلوی بازی می کردند تفاوتی ندارد، در واقع تبدیل شده است. بدتر.”

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: چندین بار متوالی به جام جهانی رفته ایم اما این مسابقه فقط یک مسابقه است. آیا کره جنوبی بدترین تیمی است که باخت؟ چرا بازیکنان تیم ملی را بی شرمانه توصیف می کنند؟ بی صداقت کلمه سنگینی است. دیگران باعث چیزهایی می شوند، چرا ما باید اینقدر بی شرف باشیم؟ وضعیت اقتصادی برای همه بد است.

وی ادامه داد: ما هم گلایه داریم. همه ما می دانیم که باید بهتر باشد و فشار آوردن به مردم طبیعی است و ممکن است در زمین نشان داده شود اما نه در این حد.

طارمی افزود: ما هم مثل شما هستیم و از شما جدا نیستیم. ما می خواهیم ایران در همه زمینه ها موفق باشد. اتفاقی که برای سایر ورزشکاران افتاده یا اتفاقاتی که در کشور می گذرد، ربطی به هیچ بازیکن و سلبریتی دیگری ندارد.

وی گفت: قبل از بازی از مردم اصفهان تشکر کردم و بعد از بازی هم از حضورشان در مقابل ورزشگاه بانوان تشکر کردم. ما به موقعیت‌هایی عادت کرده‌ایم که هرکس می‌تواند هر چه می‌خواهد بگوید، اما فرهنگ اشتباه این است که بطری‌های آب را به گوشه‌ای می‌اندازند.

طارمی ادامه داد: اگر زمین چمن خوب نباشد، نمی‌توانیم خیلی خوب بازی کنیم. ما یک تاکتیک داریم و باید این تاکتیک را در زمین پیاده کنیم. شاید می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. اگر زمین خوب نباشد حتی تیم اروپایی هم نمی تواند بازی خوبی را برگزار کند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا