مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

ضربه مهلک حزب‌الله به نظامیان صهیونیست| ۱۵ کشته و ۲۸ زخمی تاکنون (۲۲ مهر ۱۴۰۳)

تبلیغات بنری

به گزارش یستا منابع خبری اعلام کردند که پایگاه تیپ جولانی و مقر یگان 621 اغوز رژیم صهیونیستی در پادگان الشرقع در شمال عکا در فلسطین اشغالی مورد حمله پهپاد رزمندگان حزب الله قرار گرفت.

به گفته این منابع، دست کم پنج سرباز از این تیپ معروف در ارتش رژیم صهیونیستی کشته و بیش از 20 نظامی دیگر زخمی شدند.

این منابع اعلام کردند که تیم‌های امداد و نجات وابسته به رژیم صهیونیستی در تلاش هستند تا آوار را از محل مورد حمله پهپاد خارج کنند.

رسانه های عبری گزارش دادند که یک پهپاد حزب الله رستوران پایگاه تیپ گولانی را هدف قرار داد و به همین دلیل تعداد قربانیان بسیار زیاد و حال برخی از مجروحان وخیم است.

ارتش اسرائیل اعتراف کرد: مرگبارترین حمله حزب الله از ابتدای جنگ رخ داد

ارتش اسرائیل در واکنش به حمله پهپادی حزب الله به پایگاه معروف تیپ جولانی، اعتراف کرد که این حمله مرگبارترین حمله حزب الله از آغاز جنگ بوده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعداد سربازان مجروح تاکنون به 20 نفر رسیده است که البته این تعداد به دلیل سیاست کنترل شدید نظامی بر قربانیان صهیونیست واقعی نیست.

رسانه های رژیم صهیونیستی به شکست سامانه گنبد آهنین و سایر سامانه های هوایی این سامانه در برابر موشک ها و پهپادهای حزب الله اذعان کردند و گفتند سامانه هوایی قادر به رهگیری و رهگیری پهپاد حزب الله منفجر شده در جنوب حیفا (جولانی) نبود. ستاد تیپ) کند است و به همین دلیل آژیر خطر در این منطقه به صدا درآمد.

افزایش قربانیان حمله پهپادی حزب الله به مقر تیپ جولانی: تعداد کشته شدگان ارتش رژیم صهیونیستی به 15 نفر رسید.

شبکه 12 وابسته به تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که تعداد قربانیان تیپ جولانی پس از حمله پهپادی حزب الله به منطقه بنیامینه به 15 کشته و حداقل 28 زخمی رسید.

منبع: تسنیم

تبلیغات بنری