مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

«شهر خاموش» در راه ایتالیا

تبلیغات بنری

به گزارش شهران نیوز; «شهر خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی، تهیه کنندگی رضا محقق و کارگردانی مسعود امینی طرانی در جدیدترین حضور بین المللی خود به بخش مسابقه جشنواره نوستالژی ایتالیا راه یافت.

پنجمین دوره جشنواره نوستالژی در روزهای 22، 23 و 24 اکتبر (1 تا 3 آبان) در رم و 23 تا 24 نوامبر (3 تا 4 آذر) در ناپل برگزار می شود و «شهر خاموش» در بخش مسابقه قرار دارد. از این جشنواره تا زمان اجرای نمایش، جشنواره ای برای تماشاگران برگزار می شود.

باران کوثری، علی باقری، بابک کریمی، بهزاد درانی، محسن مهری داروی، کریم شراهی و حبیب شراهی بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «شهر خاموش» آمده است: بمانی با بازی پاران کوثری به جرم قتل همسرش 10 سال را در زندان گذراند. او به طور موقت آزاد شد و بلافاصله به دنبال پسرش گشت. بمانی به محل کار پدرم (برادر شوهرش) می رود و حال پسرش را می پرسد. اما ابی ادعا می کند که از سرنوشت پسر بیمانی چیزی نمی داند…

این فیلم در سال ۲۰۲۲ در اولین نمایش بین‌المللی خود در جشنواره شب‌های سیاه تالین برنده جایزه بهترین کارگردانی شد و پس از آن در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر حضور یافت.

فیلم «شهر خاموش» تابستان سال گذشته به مدت سه ماه در فرانسه به نمایش درآمد و این روزها در قالب گروه «هنرو تابسیربه» در سینماهای ایران اکران می شود.

منبع: مهر

تبلیغات بنری