مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

شهادت ۷۷ فلسطینی در حملات روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه (۱۶ مهر ۱۴۰۳)

تبلیغات بنری

به گزارش یستا با گذشت یک سال از آغاز جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته 4 قتل انجام داد که در نتیجه آن 137 نفر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود: رژیم صهیونیستی طی یک سال گذشته 41 هزار و 909 شهروند را در نوار غزه به شهادت رساند که 60 درصد آنها زن و کودک بودند.

بر اساس این گزارش، تعداد مبتلایان در نوار غزه از 7 اکتبر 2023 (15 مهر 1402) به 97303 نفر رسیده است.

رژیم اسراییل با حمایت آمریکا از 7 اکتبر 2023 (15 مهر 1402) جنگی ویرانگر را علیه مردم نوار غزه به راه انداخته است که علاوه بر کشتار جمعی و قحطی مرگبار، منجر به مرگ نیز شد. و زخمی شدن بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک بودند.

تل آویو با تحقیر جامعه جهانی و نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه، به ارتکاب جنایات خود ادامه می دهد. نسل کشی جنایات علیه ساکنان غزه همچنان ادامه دارد

رژیم صهیونیستی با وجود همه این جنایات اعتراف کرد که پس از 12 ماه جنگ، هنوز نتوانسته است به اهداف خود در این جنگ که حذف حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه بود، دست یابد.

تبلیغات بنری