مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

سیل جان ۶ نفر را گرفت

تبلیغات بنری

به گزارش جهان نوز به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: ۶ نفر در مناطق رودبار، سوادکوه و کلیبر بر اثر سیل جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز در منطقه سوادکوه مفقود شد.


محمودی با اعلام این خبر گفت: از اول تا نهم تیرماه 1403 هجری شمسی نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان مستقر می شوند. ، و قزوین. گلستان، گیلان و مازندران در ۱۱۷ عملیات امداد و نجات، کمک به ۲ هزار و ۱۳۹ نفر.

وی افزود: امدادگران هلال احمر 217 نفر از سیل زده ها را به مناطق امن منتقل کردند و برای 425 نفر نیز اسکان اضطراری در نظر گرفته شد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: متاسفانه در این مدت ۶ نفر در مناطق رودبار، سوادکوه و کلیبر و یک نفر در منطقه سوادکوه جان خود را از دست دادند.

المحمودی افزود: 358 واحد آب منازل مسکونی توسط تیم های امدادی هلال احمر با استفاده از دستگاه های لجن کش تخلیه شد.

وی بیان کرد: 117 چادر، 316 تخته پتو، 150 تخته فرش، 317 کیلوگرم نایلون، 134 لباس، 258 بطری آب معدنی، 116 سبد غذایی و 59 ست ظروف بین آسیب دیدگان توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر تصریح کرد: 240 تیم عملیاتی متشکل از 914 امدادگر و امدادگر به سیل زدگان خدمات امدادی ارائه کردند.


تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا