مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

سرمربی برزیل: نتوانستیم به بازی برگردیم

تبلیغات بنری

به گزارش خبرگزاری جهان ، تیم ملی فوتبال برزیل بار دیگر شکست خورد. برزیل که در مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف کلمبیا رفت، با نتیجه 2-1 شکست خورد.

دوریوال جونیور مربی تیم ملی فوتبال برزیل پس از پایان بازی گفت: قبل از بازی انتظارات زیادی از تیم داشتیم. انتظار داشتیم بازی را انجام دهیم و با اعتماد به نفس عمل کنیم. در مجموع همه چیز به همین منوال پیش رفت اما متاسفانه در دقایق تعیین کننده مسابقه تمرکزمان را از دست دادیم. ما یک مزیت داشتیم، اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم. بعد از گل خودمان را باختیم و نتوانستیم به بازی برگردیم. این بدترین بازی از زمانی است که به این تیم پیوستم.

وینیسیوس وینگر رئال مادرید در سه بازی متوالی با تیم ملی کشورش هیچ گلی به ثمر نرسانده است. او پس از پایان بازی از هواداران برزیلی عذرخواهی کرد. گفت: می دانیم الان کجا هستیم. ما می خواهیم برزیل را از این وضعیت خارج کنیم. فقط باید خوب بازی کنیم و پیروز شویم. ما حق نداریم برنده شدن در چنین پیشنهاداتی را از دست بدهیم. باید همه انتقادات را بپذیریم و هر چه زودتر به خود بیاییم تا برزیل را به اوج برسانیم.

در دیگر دیدار بامداد امروز آرژانتین به مصاف کلمبیا رفت و اولین شکست خود را در غیاب مسی متحمل شد و با نتیجه 2-1 شکست خورد.

لیونل اسکالونی درباره شکست تیم ملی آرژانتین مقابل کلمبیا صحبت کرد و گفت: به تیم ملی کلمبیا تبریک می گویم. با توجه به شرایط، فکر می کنم خوب بازی کردیم. ما تمام تلاش خود را کردیم و می توانستیم برنده شویم. ما دوست نداریم ببازیم، اما متاسفانه شکست خوردیم. این چیزی است که من را نگران می کند. کلمبیا بازیکنان بزرگی دارد که عملکرد خوبی دارند. بازی مقابل آنها بسیار دشوار است. فکر می کنم شانس برد داشتیم اما متاسفانه شکست خوردیم. باید برخی چیزها را در نحوه بازی فوتبال اصلاح کنیم.
برزیل با این نتیجه با 10 امتیاز به رده پنجم جدول مقدماتی جام جهانی آمریکای جنوبی سقوط کرد و اختلاف با آرژانتین صدرنشین به 8 امتیاز رسید.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا