مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

سردار وحیدی: شگفتانه‌هایی بزرگ‌تر از وعده صادق در انتظار صهیونیست‌هاست

تبلیغات بنری

به گزارش یستا سردار سرتیپ احمد وحیدی وزیر اسبق کشور و اولین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه نهمین اجلاس بین المللی مجاهدین در تبعید و اولین نشست بین المللی سازمان های مردم نهاد حامی فلسطین و مقاومت که عصر امروز (پنجشنبه 5 مهر) در تالار الرضوی المقدس برگزار شد: هرکس شعار حقوق بشر و صدای خود را در دفاع از حقوق بشر سر دهد، گوش مردم را کر کرده است. جهان امروز نه تنها در برابر نسل کشی تاریخی صهیونیست ها سکوت کرده است، بلکه با اهدای سلاح در کنار جنایتکاران ایستاده است.

فلسطین کلید سرنوشت جهان است

وی افزود: چرا می گوییم جنگ فلسطین کلید تعیین سرنوشت جهان است و جبهه تقابل حق و باطل است؟ زیرا به معنای واقعی کلمه امروز تمام جبهه استکبار با تمام وجود از صهیونیست ها حمایت می کنند و ملت ها با فریادهای خود این جنایات را محکوم می کنند.

سردار وحیدی خاطرنشان کرد: مسئله فلسطین توانست چهره واقعی غرب را در مقابل افکار عمومی مخدوش کند و هویت کثیف این تمدن ضد بشری را آشکار کند. مقاومت فلسطین این کار را کرد تا جهان دیگر فریب صهیونیست ها و حامیان آنها را نخورد و فریاد مرگ بر اسرائیل به صد زبان از گوشه و کنار جهان شنیده شود.

وی ادامه داد: این جنبش مقاومتی است که توانست پایه های دستیابی به نظم نوین جهانی و تغییر ساختار دوقطبی جهان را بنیان بگذارد به طوری که اگر آمریکا در یک طرف آن باقی بماند در برابر کشورهای آزاد بایستند. هدف دستیابی به عدالت به جای قدرت بیشتر است.
حماس هرگز نابود نخواهد شد

فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، هرکس در این دنیا از حقوق ملت فلسطین دفاع کند و با بی عدالتی مبارزه کند جزء جبهه مقاومت است، گفت: صهیونیست ها می خواست حماس را نابود کند و سپس حزب الله می آید. همان موقع گفتیم که این حرف ها از دهان شما بزرگتر است. حالا یک سال گذشت و بعد از این همه جنایت در غزه، کدامیک از اهداف صهیونیست ها محقق شد؟ آیا حماس نابود شده است؟ اگر منهدم شود، این سربازانی که هر روز در مناطق مختلف غزه در کمین می افتند و این اجساد که هر روز دست ارتش اشغالگر باقی می ماند، از کجا می آیند؟

سردار وحیدی با اشاره به اخبار اخیر رسانه های مختلف داخلی و خارجی مبنی بر استقرار سامانه پدافندی «تاد» آمریکا در سرزمین های اشغالی برای مقابله با نیروی موشکی مقاومت، گفت: البته ما این را و این سامانه را می دانیم. قبلاً در سرزمین های اشغالی مستقر شده است تا ما مکان آنها را بدانیم و این حرف ها برای ما تازگی ندارد. انتشار خبر تحویل تسلیحات آمریکایی فقط برای تقویت روحیه شکسته صهیونیست هاست و همه بدانند که ما برای این رژیم نقشه داریم و اگر رژیم جعلی صهیونیستی مرتکب اشتباه دیگری شود این رژیم برای آنها امنیت ایجاد نمی کند. یا

وی ادامه داد: صهیونیست ها که همچنان در غزه در محاصره هستند، اکنون به طمع لبنان درآمده اند. آنها معتقدند ضربه زدن به مناطق مسکونی هر روز یک هنر است. با سلاح هایی که آمریکا برایشان فرستاده است. مگر نگفتند ما برای دفاع از سرزمین اشغالی خود به کسی نیاز نداریم؟ پس چه شد که فراموش کردند پس از هجوم به الاقصی، دولت فروپاشیده را به آمریکایی ها سپردند تا آنها را نجات دهند؟

شگفتی هایی فراتر از وعده صادقانه در انتظار صهیونیست هاست

فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: صهیونیست ها مدعی بودند که در شبکه اطلاعاتی آنها رهبران نخبه مقاومت حضور دارند. اگر اشراف داشتند چرا بیش از 20 برج مسکونی در آن منطقه را با بمب های چند هزار تنی هدف قرار دادند و تخریب کردند تا دبیرکل شهید حزب الله لبنان را ترور کنند؟ مگه نگفتن دقیقا میدونن سید کجاست؟ مساحت حومه شهر چقدر است؟

وی افزود: همه می دانستند که استاد خارج از حومه شهر نیست. بر خلاف آنها که با هم بلیط خروج را رزرو می کنند، رهبران مقاومت در منطقه هستند، اما در این روند نیز ناامیدی خود را نشان داده اند. ما این مسائل را می دانیم و مانند حیفا که به شهر ارواح تبدیل شده و تل آویو که در معرض موشک های جنگنده های یمنی و لبنانی است به آنها می گوییم که هیچ جایی در سرزمین های اشغالی برای آنها امن نخواهد بود.

سردار وحیدی گفت: امروز به برکت خون شهدا، مقاومت در همه جا هوشیارتر، قوی تر و گسترده تر شده است. به ویژه ایران اسلامی سیستم ها و امکانات و زیرساخت های خود را با معجزات بزرگتر از آنچه تصور می کرد فراهم کرده است تا به لطف خدا به زودی آزادی فلسطین محقق شود.

تبلیغات بنری