مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

سردار سلامی: اسرائیل می‌تواند مقابل یک فتح‌المبین دیگر بایستد؟

تبلیغات بنری

به گزارش یستاسردار حسین سلامی امروز 12 آبان ماه در اجلاسیه سراسری 9800 شهید استان کرمانشاه با بیان اینکه سعادت ما از جهاد می گذرد، گفت: تا زمانی که شمشیرها در دست جوانان ماست و تا زمانی که گروهک های جهاد قیام کنند. ، بر پیشانی جوانان ما بسته اند. به شرطی که والدین فرزندان خود را به رفتن به میدان جنگ تشویق کنند. تا زمانی که همسران در انتظار تلاش شوهر و تحمل پدر باشند و تا زمانی که فرزندی در خانواده نباشد، این کشور و هر ملتی با این خصوصیات آسیبی نمی بیند.

وی افزود: شکست برای ملتی است که از جنگ روی برگرداند و به دشمن پشت کند و از شکوه ظاهری دشمن بترسد. شکست برای مردمی نیست که جهاد کرده اند و جوانانشان در جهاد و شهادت از یکدیگر برتری دارند.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما اینگونه بودند و از مقابله با دشمن نترسیدند و با شور شهادت به جنگ با دشمن رفتند، گفت: امروز این شور شهادت به جبهه مقاومت و سختی هایی که می گذرد منتقل شده است . آنچه در غزه و لبنان از تحمل انسان خارج است برای مردم آسان است و امروز در آن سرزمین، شبانه روز، جلوه های جدیدی از عظمت ایمان مردم را می بینیم.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی اگرچه خانه‌ها را تخریب می‌کند، کودکان و زنان بی‌دفاع را می‌کشد و این را به عنوان سند پیروزی خود به جهانیان منتقل می‌کند، اما در آن سوی این جبهه کسانی هستند که به همه جهان مقاومت و استواری را آموزش می‌دهند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز در حال نابودی است، گفت: زمانی که قدرتی بخواهد سقوط کند، معمولاً زمینه و شرایط را برای فروپاشی آن فراهم می کند. امروز، رژیم صهیونیستی به تدریج در حال حفر گورستانی است که وی در آن دفن خواهد شد. زیرا این یک سنت الهی است که هیچ حکومتی که مبتنی بر ظلم و ستم باشد قادر به ادامه حیات نخواهد بود.

سلامی افزود: رژیم صهیونیستی باید ابتدا تنفر سیاسی در جهان ایجاد کند تا زمانی که مشروعیت آن در دنیای سیاست به کلی از بین برود. امروز این رژیم منفورترین و منزوی ترین رژیم سیاسی جهان است و هیچ مقام سیاسی جز حامیان آن یعنی آمریکای جنایتکار نمی خواهد به این سرزمین سفر کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هیچ مقام سیاسی جرأت سفر به سرزمین های اشغالی را ندارد و پا گذاشتن در این سرزمین مایه شرمساری است. امروز نمی توانند ورزشکاران خود را به جایی بفرستند. هیچ کس اجازه نمی دهد مقامات خود در سرزمین او باشند. دنیا به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را لغو کرده و این رژیم مشروعیت خود را از دست داده است.

او گفت: «این رژیم بر این باور است که هر چه بکشد، اتفاق نخواهد افتاد. اگر به نقاط ضعف خود نگاه کند، می بیند که در لبه پرتگاه است. همه کسانی که در نزدیکی این سیستم زندگی می کنند می خواهند آن را از بین ببرند.

سلامی ادامه داد: این نامه را به رژیم صهیونیستی هدایت می کنیم تا نگاهی به عملیات گشایش المبین و بیت المقدس بیندازد و ببیند آیا می تواند در مقابل عملیات گشایش المبین دیگر ایستادگی کند یا خیر. اگر موتور عملیات زمینی روشن می شد، آیا می شد از مقیاس عملیات بیت المقدس در سال 61 فرار کرد؟ رژیمی که از یک عملیات جدا می شود نباید به موفقیت های دروغینی که با کشتن کودکان و زنان بی دفاع به دست آورده است افتخار کند. این یک موفقیت نیست، شرم آور است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جوانان لبنان و فلسطین در مقابل این گروه خبیث ایستاده اند و باید مطمئن باشند که جوانان جهان اسلام به آنها خواهند پیوست و در مقابل این رژیم بایستند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی پوسیده و از پا افتاده است. متکی بر چندین پرتاب کننده موشک ضد موشک است. او معتقد است که این بمب افکن ها رژیم را از یک جنگ گسترده نجات خواهند داد، اما اشتباه می کند. همانطور که تیرها و کمان ها در عملیات Honest Promise 2 شکست خوردند، قورباغه ها نیز شکست خواهند خورد. به این لوله های تاد اعتماد نکنید. اینها محدود است. شما به انرژی محدودی متکی هستید که تمام خواهد شد. هرچه بیشتر شلیک کنید، دشمنان شما بیشتر شلیک خواهند کرد. شما نمی توانید در این داستان برنده شوید و ما شما را شکست خواهیم داد.

سلامی گفت: کشور کوچکی که 98 درصد اقتصادش به دریا وابسته است باید بیشتر فکر کند. تصمیم‌های نابخردانه می‌توانند رژیم را با شتابی غیرعادی سرنگون کنند.

وی گفت: آمریکایی ها نیز اشتباه می کنند که عزت سیاسی خود را به جنایات این رژیم مرتبط می کنند و خود را در بین ملت ها منفور و منزوی می کنند. امروز دنیا آمریکا را با بمب هایی می شناسد که بر سر کودکان و زنان غزه می ریزد و این تنها چیزی است که از شکوه ابرقدرت آمریکا باقی مانده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش اول سخنان خود با اشاره به نقش مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس گفت: مردم هر کشوری از طبیعت آن کشور الهام می گیرند و مردم کرمانشاه مثل بلندی های این دیار سربلندند، مثل صخره هایش استوار و مثل دشت های زیبا، سرسبز و با طراوت.

وی افزود: مردم کرمانشاه نمونه جوانمردی، حسادت و تعصب نسبت به دین و دیار خود هستند. مردم این دیار در سخت ترین لحظات جنگ، سرزمین خود را رها نکردند و از وطن دفاع کردند و تقدیم نزدیک به 10 هزار شهید گواه روشنی بر صداقت وعده های این مردم است.

سلامی بیان کرد: مردم اهل سنت این کشور قبل از جنگ تحمیلی و خلق حماسه بافا شجاعانه در مقابل توطئه های تجزیه طلبانه ایستادند. در دوران دفاع مقدس با جان و دل از کشور دفاع کردند.

وی ادامه داد: برگزاری این همایش بیانگر این است که مردم ما همچنان با شهدا زندگی می کنند و به راه خود ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خانواده های شهدا چشم و چراغ ملت هستند، گفت: خانواده های شهدا، جوانان خود را که ثمره زندگیشان بود تقدیم اسلام و رشادت های خود کردند. و فداکاری بهترین گواه بر آن است. غیر قابل توصیف

منبع: خبرگزاری ایسنا

تبلیغات بنری