مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

سردار اشعری: وحدت و امنیت جامعه مرهون خون شهیدان است

تبلیغات بنری



فرمانده قرارگاه ثمین الایمه (سلام الله علیها) نیروی زمینی سپاه گفت: شهدای بزرگی از دست داده ایم اما به برکت خون این عزیزان وحدت، امنیت و آسایش در جامعه حاصل شده است.

به گزارش یستادر مراسم پانزدهمین اجلاسیه شهدای وحدت که صبح امروز (5 مهر 1403) در تالار انقلاب اسلامی مجتمع فرهنگی یایا مشهد برگزار شد، سردار سرتیپ پاسدار محمد اشعری ضمن خیرمقدم به حضار گفت: باختیم. بسیار، اما به برکت خون این عزیزان، وحدت، امنیت و آسایش در جامعه برقرار شده است و امروز امنیت جامعه به برکت خون شهداست.

وی با اشاره به اینکه دستان جنایتکار آمریکا و نوکر خشمگین آن اسرائیل غاصب در همه توطئه های منطقه حضور دارد، افزود: شهید شوشتری و شهدای وحدت خون خود را برای رسیدن به وحدت در سیستان و سیستان ریختند. منطقه بلوچستان. امروز از این حماسه بزرگ یاد گرفته ایم که قدر آن را بدانیم

فرمانده قرارگاه منطقه ای سمعان الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور گسترده سران عشایر و اهل سنت تاثیرگذار در مراسم یادواره شهید شوشتری گفت: همکاری متقابل و علاقه سرلشکر شوشتری و مردم اهل سنت به منطقه سیستان و بلوچستان عاملی بود که این عزیزان را وادار به حضور در جلسه امروز برای قدردانی از شهید شوشتری کرد.

تبلیغات بنری