مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

سخنگوی دولت: وزارت نفت نوآور بوده است

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از علی بهادری جهرمی، سخنگوی رسمی دولت، امروز (شنبه 11 تیرماه) در نشست خبری مشترک با وزیر نفت و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در وی با بیان اینکه وزارت نفت در دولت سیزدهم باید آن را یک گروه مبتکر دانست: دولت ایده های جدیدی از وزارت نفت دریافت کرد. فعال سازی پالایشگاه های دریایی یکی از این ایده های نوآورانه بود که برای اولین بار به اجرا درآمد.

وی افزود: وزارت نفت امروز نه تنها در حوزه اقتصادی، بلکه در حوزه مسئولیت اجتماعی، فرهنگی و ورزشی نیز فعالیت‌های زیادی انجام داده است و تلاش‌های وزارت نفت را یادآور می‌شود که کارهای جاودانه‌ای انجام داده است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: انباشت هر چه بیشتر گازهای مشعل که اثرات مخربی بر محیط زیست کشور دارد، در دولت سیزدهم شتاب گرفت که اقدامی بی سابقه است به طوری که این موضوع به 10 برابر آنچه در دولت های گذشته رخ داد تبدیل شده است.

بهادری جهرمی گفت: وزارت نفت در زمینه حمایت از جوانان، نخبگان و شرکت های دانش بنیان کارهای زیادی انجام داده که بارها مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در این دولت طرح توسعه فاز یازدهم جنوب فارس را داشتیم که بیش از 10 سال در شرق و غرب به تعویق افتاد و با توان نیروهای بومی و کارشناسان این طرح عملی شد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا