مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

زمان معرفی وان‌ پلاس ۱۳ رسماً اعلام شد + تصاویر رسمی و مشخصات

تبلیغات بنری




به گزارش شهرران نیوز؛ وان پلاس سرانجام تایید کرد که از پرچمدار OnePlus 13 در تاریخ 31 اکتبر (10 آبان) ساعت 11:30 صبح به وقت ایران رونمایی خواهد کرد. این کنسرت از ساعت 16:00 به وقت محلی چین آغاز خواهد شد.

OnePlus 13 یکی از گوشی های پرچمدار امسال است که شایعات زیادی در مورد آن در نشریات منتشر شده است. قبلا تایید شده بود که OnePlus 13 اولین گوشی اندرویدی با چیپست نسل چهارم اسنپدراگون 8 خواهد بود. کوالکام نیز امروز از این تراشه رونمایی می کند. اما علاوه بر روز رونمایی از گوشی، برخی جزئیات دیگر مانند طراحی و رنگ های وان پلاس 13 نیز تایید شده است.

مشخصات OnePlus 13

پرچمدار آینده OnePlus در سه رنگ خاص و منحصر به فرد عرضه خواهد شد. رنگ اول White Dawn نام دارد و مجهز به جدیدترین تکنولوژی شیشه ابریشمی است که ظاهری ظریف و زیبا را ارائه می دهد. رنگ دوم Blue Moment است که OnePlus 13 را به اولین گوشی هوشمند با بافت BabySkin تبدیل می کند و حسی نرم و شبیه پوست به کاربران می دهد. رنگ سوم Obsidian Secret با لعاب آبنوس است که ظاهری منحصر به فرد و زیبا یادآور چوب طبیعی است.

از نظر طراحی، OnePlus 13 به یک صفحه نمایش تقریباً خمیده در جلو و یک ماژول دوربین دایره ای برجسته در پنل پشتی مجهز شده است. برخلاف مدل قبلی، ماژول دوربین در قاب دستگاه ادغام نشده است. جزیره دوربین اساساً سه لنز و یک فلاش LED است که به طور متقارن کنار هم قرار گرفته اند.

یک حلقه فلزی نیز ماژول های دوربین را احاطه کرده و به نوعی جزیره دوربین را از بقیه بدنه متمایز می کند. لوگوی Hasselblad نیز در کنار قاب دوربین دیده می شود. پیش از این برخی مشخصات دوربین این دستگاه به بیرون درز کرده بود.

همانطور که گفته شد، وان پلاس 13 به صفحه نمایش 6.82 اینچی با وضوح 2K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز مجهز شده است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به چیپست نسل چهارم اسنپدراگون 8 با حداکثر 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی اشاره کرد. باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی نیز قدرت این گوشی پرچمدار را تامین می کند. دوربین سلفی احتمالا از سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده می کند.

منبع: دیجیاتو

تبلیغات بنری