مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

رییس‌مجلس در مشهد: مبارزه با اسراییل تا نابودی کامل آن ادامه خواهد داشت

تبلیغات بنری

به گزارش یستاسخنرانی جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی در اختتامیه نهمین اجلاس بین المللی مجاهدین در غربت که عصر امروز (پنجشنبه 5 مهرماه) در تالار بیت المقدس حرم مطهر رضوی برگزار شد. اشاره به قول معروف: حضرت امام خمینی (ره) درباره ضرورت مبارزه با استکبار فرمودند: امام بزرگوار ما پس از تصویب طرح قانون تسلیم تأکید کردند که آمریکا سرچشمه همه مشکلات مردم مظلوم است و از آنجایی که رژیم صهیونیستی کار آمریکا در منطقه محسوب می شود، مبارزه با این رژیم جنایتکار از ابتدا در قلب انقلاب اسلامی قرار داشت.

وی افزود: نهضت نابودی اسرائیل که اکنون در نقطه عطف و مرکز تحول خود قرار دارد، ریشه در نهضت امام دارد و به برکت ایمان امام، حمایت ملت و مجاهدت تمام نشدنی شکل گرفت. از مردان و زن مبارزی که فداکاری هایش در حافظه تاریخ ثبت شده است.
رئیس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حقیقت این است که مبارزه با رژیم صهیونیستی امروز دیگر محدود به ملت ایران نیست، بلکه با گسترش این حرکت قهرمانانه، دامنه نفوذ آن از مرزهای ایران فراتر رفته است. از بیروت و صنعا گرفته تا لندن، پاریس و حتی دانشگاه های آمریکا، فریاد مبارزه با رژیم صهیونیستی و حمایت از فلسطین به گوش می رسد.

وی ادامه داد: مکتب استکبار ستیزی به مقابله با نهضت آزادیبخش فلسطین مبتنی بر عقل گرایی، آرمان گرایی، عدالت خواهی و معنویت ادامه خواهد داد و جلوه های آن در بعد سیاسی و نظامی گسترده خواهد بود.

رئیس مجلس قانونگذاری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه مبارزه با اسرائیل یک راهبرد اساسی و اصیل برای ملت ایران تلقی می شود، تصریح کرد: اگر امروز بگوییم رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم. آن را تشخیص نمی دهند پذیرفتن ماهیت شکل گیری آن به معنای واقعی و این مبارزه ای است که تا نابودی کامل اشغالگران قدس شریف ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: ما جنایات رژیم رانده شده صهیونیستی را محکوم می کنیم، اما این محکومیت تنها به یک بیانیه سیاسی موقت و بی اثر که فراتر از عملکرد ضعیف نهادهای بین المللی است، خلاصه نمی شود، بلکه ریشه در انزجار دل ما از استکبار دارد. در کارنامه استکبار». عملکرد شهید مجاهد صادق ملت، سلیمانی، شهید زاهدی، شهید نیلفروشان و همه شهدای صالح نهضت مانند شهید سید حسن نصرالله به وضوح نمایان است.

تبلیغات بنری