مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت!

تبلیغات بنری

به گزارش یستادر استقلال قانون گردن نگرفتن ادامه دارد. از المنصوریان تا شفیر، از شفیر تا آسترا، سپس سابینتو، یک دوره اندیشه و اکنون نکونام.

به نظر می رسد هیچ یک از مربیان نیمکت نشین استقلال مسئولیتی در قبال ناکامی ها ندارند.

جواد نکونام پس از ناکامی در فصل گذشته، هر آنچه را که می خواست در این فصل خرید. از آندونگ تا کاکوتا، اما باز هم شروع بدی بود.

اگر بازی زشت نکونام در فصل قبل با نتیجه نسبی گره خورده بود، بازی زشت و بدون نتیجه این فصل خیلی زود هواداران را عصبی کرد.

شکست دربی منجر به هو شدن ان کونام توسط هواداران شد که همیشه با شعارهای جواد لالگای او را تشویق می کردند و خواهان استعفای او بودند.

اما با وجود استعفای نکونام، او همچنان دیگران را مقصر ناکامی ها می داند. انگار به عنوان مرد اول روی نیمکت هیچ تقصیری نداشت.

این اولین بار نیست که نکونام مسئولیت هیچ کاری را بر عهده نمی گیرد. نیکو زمانی که در فولاد بود، به طور ناگهانی دو شب تیمش را ترک کرد تا با الهلال بازی کند و به ایران بازگشت.

نکونام بداند که این مسیری روشن به ترکستان است و جای تاسف است که فردی که یکی از معدود ستاره های تاریخ فوتبال ایران بوده که سال ها در سطح بالای اروپا بازی کرده است، در این راه خودش را خراب می کند. .

تبلیغات بنری