مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

رویکرد اصلی دکه مطبوعات، فروش نشریات و کتاب است

تبلیغات بنری

حسن کلیدری در گفت و گو با یستاوی در خصوص فروش نشریات در کیوسک های مطبوعاتی گفت: رویکرد اصلی کیوسک های مطبوعاتی در نوسازی و تبدیل آنها به کیوسک های هوشمند شهری، ارائه خدمات شهروندی و نشریات و کتاب های مدرن است.

وی افزود: مدیریت شهری برای اجرای بهتر کیوسک های هوشمند شهری کارگروهی تشکیل و جلسات تفاهم و رایزنی با سازمان های مرتبط با این موضوع برگزار کرد.

الکیدری بیان کرد: به دنبال استانداردهایی هستیم تا علاوه بر ارائه خدمات هوشمند شهروندی مطبوعات و نشریات را به محل اصلی خود برسانیم و در این راستا کیوسک های هوشمند شهری با ایجاد ساختار بصری زیبا و کاربردی ارائه می شود.

وی گفت: کیوسک های مطبوعاتی شهری با نظر کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات ترافیک، پلیس راهنمایی و رانندگی، اتحادیه مطبوعات و خانه مطبوعات منطقه در حال به روز رسانی هستند.

کیلدری افزود: اولویت کیوسک های هوشمند در مناطق شهری با کیوسک داران موجود است که سال هاست به فروش پرس می پردازند.

وی بیان کرد: علاوه بر فروش نشریات، کتاب و روزنامه نگاری، خدمات شهروندی هوشمند مانند راهنمای حج، خرید با استفاده از کد QR، شارژ و فروش کارت من، پرداخت عوارض شهری و غیره در کیوسک هوشمند شهری ارائه می شود.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و محصولات کشاورزی شهرداری مشهد دو راه برای برگزاری مزایده با حضور کارشناس رسمی و قیمت مناسب برای تحویل این کیوسک های مطبوعاتی شهری اشاره کرد.

مجتبی محمودی رئیس خانه مطبوعات و اطلاع رسانی رضوی در خراسان گفت: خانه مطبوعات و اطلاع رسانی استان اولین معترض به فعالیت های غیر از کیوسک های مطبوعاتی است که به توزیع مطالب غیرفرهنگی و گلایه از استقبال و فروش مناسب می پردازند. مطبوعات

وی گفت: ناظران روزنامه های استان خراسان رضوی به عنوان بازوی فکری و اجرایی می توانند در رصد کیوسک های مطبوعاتی موثر باشند.

المحمودی خاطرنشان کرد: ماموریت ما حمایت از کیوسک های مطبوعاتی است که جهت گیری فرهنگی و رسانه ای دارند و باید سیستم توزیع مطبوعات را تقویت کنیم.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری shahraranews