حسن کلیدری در گفت و گو با یستاوی در خصوص فروش نشریات در کیوسک های مطبوعاتی گفت: رویکرد اصلی کیوسک های مطبوعاتی در نوسازی و تبدیل آنها به کیوسک های هوشمند شهری، ارائه خدمات شهروندی و نشریات و کتاب های مدرن است.
وی افزود: مدیریت شهری برای اجرای بهتر کیوسک های هوشمند شهری کارگروهی تشکیل و جلسات تفاهم و رایزنی با سازمان های مرتبط با این موضوع برگزار کرد.
الکیدری بیان کرد: به دنبال استانداردهایی هستیم تا علاوه بر ارائه خدمات هوشمند شهروندی مطبوعات و نشریات را به محل اصلی خود برسانیم و در این راستا کیوسک های هوشمند شهری با ایجاد ساختار بصری زیبا و کاربردی ارائه می شود.
وی گفت: کیوسک های مطبوعاتی شهری با نظر کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات ترافیک، پلیس راهنمایی و رانندگی، اتحادیه مطبوعات و خانه مطبوعات منطقه در حال به روز رسانی هستند.
کیلدری افزود: اولویت کیوسک های هوشمند در مناطق شهری با کیوسک داران موجود است که سال هاست به فروش پرس می پردازند.
وی بیان کرد: علاوه بر فروش نشریات، کتاب و روزنامه نگاری، خدمات شهروندی هوشمند مانند راهنمای حج، خرید با استفاده از کد QR، شارژ و فروش کارت من، پرداخت عوارض شهری و غیره در کیوسک هوشمند شهری ارائه می شود.
مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و محصولات کشاورزی شهرداری مشهد دو راه برای برگزاری مزایده با حضور کارشناس رسمی و قیمت مناسب برای تحویل این کیوسک های مطبوعاتی شهری اشاره کرد.
مجتبی محمودی رئیس خانه مطبوعات و اطلاع رسانی رضوی در خراسان گفت: خانه مطبوعات و اطلاع رسانی استان اولین معترض به فعالیت های غیر از کیوسک های مطبوعاتی است که به توزیع مطالب غیرفرهنگی و گلایه از استقبال و فروش مناسب می پردازند. مطبوعات
وی گفت: ناظران روزنامه های استان خراسان رضوی به عنوان بازوی فکری و اجرایی می توانند در رصد کیوسک های مطبوعاتی موثر باشند.
المحمودی خاطرنشان کرد: ماموریت ما حمایت از کیوسک های مطبوعاتی است که جهت گیری فرهنگی و رسانه ای دارند و باید سیستم توزیع مطبوعات را تقویت کنیم.
مطالب مرتبط
تکذیب افزایش قیمت گازوئیل (۱۵ دی ۱۴۰۳)
فیلمهای بخش مسابقه کوتاه داستانی جشنواره فجر مشخص شد (۱۵ دی ۱۴۰۳)
فرصت طلایی مارسکا به مهاجم سابق بارسا