برای افزایش تعداد بازدید از آگهی، دیوار از ابزار جدیدی به نام «نردبان» رونمایی کرد که به کاربران کمک میکند کالاها یا خدمات را سریعتر و راحتتر بفروشند.
به گزارش روابط عمومی دیوار، «نردبان» ابزاری آشنا و معروف برای افزایش بازدید از آگهی روی دیوار است، اما «نردبان» اکنون در قالب چهره ای جدید ظاهر شده است تا به کاربران کمک کند تا تعداد آگهی ها را افزایش دهند. بازدید و بالا رفتن از برج ناقوس.
با استفاده از نردبان، آگهی شما به طور تصادفی اما منصفانه در یک یا دو موقعیت اول لیست در مدت زمانی که مشخص می کنید قرار می گیرد و بیشتر دیده می شود. در حال حاضر، استپ را می توان برای یک، سه یا هفت روز خریداری کرد.
به عنوان مثال، اگر برای تبلیغ خود یک نردبان ۷ روزه خریداری کنید، آگهی شما در زمان های مختلف در طول ۷ روز در نقطه مخصوص نردبان نمایش داده می شود.
این قابلیت هم اکنون در شهرهای رشت، اهواز، کرمان، تبریز، مشهد، کرج، تهران و تمامی شهرهای استان مازندران در دسترس کاربران قرار گرفته و به زودی در سراسر کشور در دسترس خواهد بود.
برای استفاده از پلت می توانید به قسمت مدیریت تبلیغات رفته و گزینه Ladder Traffic را انتخاب کنید تا بسته مورد نظر تنظیم شود.
تفاوت بین “نردبان” و “نردبان” چیست؟
نردبان تبلیغاتی تقریبا برای همه شناخته شده است. هنگامی که تبلیغ خود را “تحویل” می کنید و تبلیغ شما به بالای لیست می رسد، در مدت زمان کوتاهی پیشرفت، ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد و به اصطلاح buzz خواهید داشت. اما تبلیغ شما به تدریج در دسته بندی خود با تبلیغات “نردبانی” بعدی پایین تر خواهد رفت و بازدیدهای کمتری خواهد داشت.
اما با استفاده از نردبان، تبلیغ شما به صورت تصادفی در بالای لیست و جستجوهای مرتبط در طول دوره ای که انتخاب می کنید قرار می گیرد.
در واقع به جای مدت زمان کوتاهی برای افزایش بازدید، تبلیغ شما در یک بازه زمانی سه یا هفت روزه به بالای لیست می رسد و بازدید و مخاطبین بالاتری خواهید داشت.
با استفاده از “نردبان” می توان تعداد بازدیدهای بیشتری را نسبت به “نردبان” از تبلیغ خود دریافت کرد. تبلیغات “نردبان” علاوه بر قرار گرفتن در موقعیت ویژه “نردبان” در لیست تبلیغات معمولی نیز نمایش داده می شود.
“پله” جایگزین “نردبان” نخواهد شد.
هر کسی می تواند از راه حل جدید پلت برای افزایش بازدید تبلیغات خود استفاده کند، اما این ابزار جدید حتی برای مشاغل مفیدتر است. به عنوان مثال به شرکت های خدماتی که به صورت روزانه خدمات ارائه می دهند فکر کنید. پیش از این، تنها راه برای این تجارت این بود که تبلیغ را به طور منظم در طول پنجره تبلیغات “بلند” کند تا بازدیدهای مناسب را به دست آورد.
این نیاز به زمان و انرژی زیادی دارد. اما حالا این شرکت می تواند مثلاً یک «نردبان» ۷ روزه برای تبلیغاتش بخرد و در این ۷ روز مطمئن باشد که تبلیغاتش به تناوب به بالای لیست می رود و به خوبی مورد بازدید قرار می گیرد. آگهی های فروشگاهی برای فروش کالا نیز همین وضعیت را دارند. کاربران شخصی همچنین می توانند در صورت نیاز از نردبان استفاده کنند. هیچ محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد. علاوه بر این ویژگی، «نردبان» به کار خود ادامه می دهد و از آنجایی که کاربردهای این دو ابزار متفاوت است، قرار نیست «نردبان» جایگزین «نردبان» شود.
هدف: توزیع منسجمتر بازدیدهای تبلیغاتی
هنگامی که یک کاربر تبلیغ خود را “ارائه” می کند، در اولین ساعات بازدید و تماس قابل توجهی را دریافت می کند. دریافت ترافیک در مدت زمان کوتاه برای کسانی که می خواهند کالاهای خود را در سریع ترین زمان ممکن به فروش برسانند راحت است.
از سوی دیگر، گروه دیگری از کاربران به جای پاسخگویی به تعداد زیادی تماس در مدت زمان کوتاه، دوست دارند تبلیغات خود را در طول روز بازدید و تماس بگیرند. با نردبان، به جای رقابت دائمی برای حفظ آگهی خود در بالای دیوار، در یک دوره زمانی مشخص به یک موقعیت خاص می چرخید. این یک تفاوت مهم بین استفاده از نردبان و نردبان است، زیرا بسته به نوع تبلیغ، کاربران می توانند یکی از این دو ویژگی را برای افزایش بازدید تبلیغات خود انتخاب کنند.
parseek به نقل از یستا
مطالب مرتبط
ویدئو| گردش شبانه و قهوه نوشی وزیر خارجه ترکیه و ابومحمد الجولانی در دمشق
ویدئو| گردش شبانه و قهوه نوشی وزیر خارجه ترکیه و ابومحمد الجولانی در دمشق
حادثه در تنکابن | یادی از مرحوم منوچهر حامدی خراسانی، بازیگر سینما و تلویزیون