مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

رونالدو: این نسل ما را قبول ندارند!

تبلیغات بنری

به گزارش سایت یستا به نقل از ورزش سه، کریستیانو رونالدو گفت که پس از بازنشستگی از فوتبال به سمت مربیگری نمی رود زیرا کار با نسل جوان را «سخت» می داند.

اسطوره منچستریونایتد و رئال مادرید در کانال جدید یوتیوب خود نگاهی جذاب به زندگی و حرفه خود ارائه می دهد و به سرعت او را به یکی از محبوب ترین استریمرهای جهان تبدیل می کند.

رونالدو در حال حاضر سال های پایانی فوتبال خود را با النصر در لیگ حرفه ای عربستان سپری می کند و در تعطیلات ملی اخیر با پرتغال، 900 گل خود را در دوران حرفه ای خود به ثمر رساند.

این بازیکن 39 ساله اکنون قصد دارد 1000 گل به ثمر برساند. اما او همچنین به آینده خود در فوتبال پس از بازنشستگی پرداخت.

پس از بازنشستگی، رونالدو به دلیل سرمایه گذاری های تجاری خود و همچنین درخواست رسانه ها برای برجسته کردن او به عنوان یک متخصص در کانون توجه قرار خواهد گرفت. اما هواداران امیدوارند که این فوتبالیست افسانه ای به مربیگری فوتبال روی بیاورد. رونالدو در مصاحبه ای با هم تیمی سابق خود در منچستریونایتد، ریو فردیناند، برنامه های بازنشستگی خود را توضیح داد و احتمال ادامه دوران مربیگری خود در آینده را رد کرد.

رونالدو گفت: مربی شدن برای من سخت خواهد بود و چون علاقه ای به این نسل ندارم، به خصوص در فوتبال، آنها فکر می کنند که همه چیز را می دانند و معتقدند که TikTok و Instagram به خوبی به آنها آموزش خواهند داد.”

من چیزهای دیگری برای نگرانی دارم، فصل دیگری از زندگی من که جنبه تجاری است و من در مورد آن هیجان زده هستم. این بخش برای من یک چالش خواهد بود و بهتر است در کارم حضور داشته باشم.

با این حال، رونالدو به این زودی ها با روزهای پرافتخار خود خداحافظی نخواهد کرد و به دنبال موفقیت در عربستان سعودی و تیم ملی پرتغال است.

او هفته گذشته در دیدار پرتغال مقابل کرواسی در لیگ ملت های اروپا یک گل به ثمر رساند و سپس مقابل اسکاتلند یک گل دیگر به گل های خود اضافه کرد.

در همین حال، رونالدو با انتقاد مجدد از اریک تیناس، سرمربی منچستریونایتد، جنجال به پا کرد. این سرمربی هلندی در نشست خبری پیش از دیدار شنبه مقابل ساوتهمپتون نیز به این اظهارات اسطوره باشگاه پرتغالی پاسخ داد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا