مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

روایت مادری که با بخشی از ارثیه خانواده سه مرد بدهکار را از زندان آزاد کرد

تبلیغات بنری

به گزارش یستا مادری در مدت حضور در این مرکز و مطالعه پرونده زندانیان، اموال خانواده را بین فرزندانش و آخرین پسرش تقسیم کرد، مبلغ 180 میلیون تومان را برای پرداخت بدهی سه نفر اختصاص داد.

همانطور که این مادر که نخواست نامش فاش شود گفت: این مبلغ جزء ارث مادر برای سه فرزندم بود و قرار شد از آن برای کار خیر استفاده کنیم. این کمک آنقدر به ما لطف دارد که تصمیم گرفتم تا زمانی که با حقوق بازنشستگی و حقوق بازنشستگی همسر مرحومم زندگی می کنم، هر سال یکی دو زندانی را آزاد کنم.

بر اساس این خبر، اولین زندانی بدهکار که این مادر با او در آزادی او شرکت کرد، محمد حسن 49 ساله و پدر دو فرزند بود، اما با توجه به نوسانات اقتصادی، ورشکست شد و بدهکار شد. مبلغ 120 میلیون تومان نیز باید از سوی سایر خیرین از ستاد الداعه به شاکی پرداخت شده و 60 میلیون تومان نیز از این طریق واریز شده است.

نفر دوم علی رضا است که 60 سال سن دارد و 5 فرزند دارد. یک راننده پایه و یک کامیون را به صورت اقساطی خریده بود که پس از تصادف و آسیب شدید به خودرو و جراحات جسمی نتوانست به کار خود ادامه دهد و در نهایت قادر به پرداخت اقساط نبود و به همین دلیل رفت. به زندان پیش پرداخت بدهی وی پس از پذیرش بدهی توسط مراجع قضایی یکصد میلیون تومان بوده که 50 میلیون آن تامین و مابقی محل که 180 میلیون تومان بوده است، تهیه شده است.

در مورد سوم نیز متعلق به مردی به نام عبدالهدود، 47 ساله، مستاجر است که به عنوان زباله جمع‌آوری می‌کند او قادر به انجام این کار نبود. وام را به موقع پس نداد و در نهایت با پرداخت 150 میلیون تومان محکوم شد و به زندان افتاد که بخشی از آن توسط سایر نیکوکاران و 70 میلیون تومان توسط این مادر پرداخت شد.

این خبر می افزاید: ارثیه خانواده و موافقت فرزندان برای کمک به دیگران بدهی سه نان آور خانواده را پرداخت و لبخند را به فرزندان مورد انتظارشان که با شروع فصل سرما امیدشان را از بازگشت پدر از دست داده بودند بازگرداند. .

منبع: فارس

تبلیغات بنری