مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

رمزگشایی ۳۱ فقره سرقت دوچرخه در مشهد

تبلیغات بنری

سرهنگ محمد شرق در گفت و گو با خبرنگار یستاوی در خصوص سرقت 31 دستگاه دوچرخه در مشهد گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر سرقت های زنجیره ای دوچرخه در خیابان های ابوطالب، عبدالمطلب و شهید کریمی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. آنها با استفاده از سرنخ های باقی مانده تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز کردند و در نهایت با اطلاعات و مدارک به دست آمده از دوربین های مدار بسته متهم را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری پس از جمع آوری مدارک و مدارک کافی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی در بلوار ابوطالب دو دستگاه دوچرخه حرفه ای و تعدادی مدارک جعلی دوچرخه کشف کردند. .

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم 43 ساله در تحقیقات انجام شده و در مقابل ادله و مدارک و مستندات از 31 فقره سرقت دوچرخه در معابر عمومی، داخل حیاط منازل ویلایی و پارکینگ های مسکونی کشف شد. مجتمع های بدون نگهبان در منطقه خیابان ابوطالب اعتراف کردند و عبدالمطلب، الشفاء، هدایت، شهید کریمی و رسالت.

وی با اشاره به شناسایی 20 فقره کالای مفقودی در این رابطه گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم پس از سرقت دوچرخه ها با تهیه سند جعلی، آنها را در بازار روز به فروش می رساند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی از شهروندان پرسید: با در نظر گرفتن اصول زیر، در صورت اطلاع از موارد مشکوک، سریعاً با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

تبلیغات بنری