مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

راز سقوط تازه عروس از طبقه هجدهم برج

تبلیغات بنری

به گزارش جهان نویس به نقل از همشهری آنلاین، ساعت 11 صبح یکشنبه 27 خرداد اهالی برج مسکونی در یکی از خیابان های غرب پایتخت صدای مهیبی را شنیدند و هنگام خروج از خانه با جسد خون آلود مواجه شدند. زن جوانی که در حیاط برج دراز کشیده است.

در این مورد این تصادف مرگبار به پلیس آگاهی و بازپرس جنایی تهران قاضی محسن فکی گزارش شد. با حضور تیم جنایی در محل، تحقیقات آغاز شد.

 

در بررسی ها مشخص شد مقتول عروس 35 ساله ای به نام عسل است که به گفته همسایه ها مدتی پیش به همراه همسرش آپارتمانی در طبقه 18 برج اجاره کرده بودند. روز حادثه از بالکن خانه سقوط کرد و نگهبان برج بلافاصله با شوهرش تماس گرفت.

وقتی داماد به محل حادثه رسید، شوکه شد. گفت: من و عسل چند روز پیش با هم ازدواج کردیم و قرار شد هفته آینده جشن ازدواجمان را بگیریم. برای شروع زندگی مشترک، آپارتمانی در طبقه 18 برج اجاره کردیم و چمدان هایمان را بستیم.

اما اخیراً من و همسرم مدام در مورد مکان مناسب، لباس پوشیدن و حتی تعداد مهمانان با هم دعوا می کردیم.

وی ادامه داد: روز حادثه بر سر این مسائل تکراری با هم دعوا کردیم و با تشدید اختلاف از خانه خارج شدم. بعد با مادرشوهرم تماس گرفتم و از او خواستم به خانه من بیاید و با همسرم صحبت کنم.

او نیز به خانه من رسید و پس از صحبت با دخترش و متقاعد کردن او از خانه خارج شد. گویا همسرم بعد از رفتن مادرش به بالکن رفت و خودش را پرت کرد.

تحقیقات در این پرونده برای کشف رمز سقوط تازه عروس به دست تیم جنایی پایتخت ادامه دارد.


تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا