مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

دستیار هوش مصنوعی در اختیار ستاد‌های انتخاباتی قرار گرفت

تبلیغات بنری

آنا نوشت: مرکز ملی فضای مجازی به منظور ایجاد هماهنگی و هم افزایی در فضای مجازی کشور، شرایط لازم را برای ارائه امکانات و توانمندی ها به صورت سازماندهی شده و منظم در اختیار کاندیداهای انتخاباتی و ستادهای آنان و همچنین عموم مردم از طریق ایجاد کرده است. سامانه Esetad.ir

استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی یکی از ویژگی ها و قابلیت های این سامانه است، چرا که مردم و ستادهای انتخاباتی می توانند با استفاده از این ابزار از امکاناتی مانند ارائه اطلاعات دقیق، تحلیل های پیشرفته و ارتباطات دوسویه همه جانبه بهره مند شوند.

چت بات Ask AI یکی از ابزارهایی است که امکان ارتباط عمیق بین مخاطب و نامزدها را فراهم می کند. در این چت بات بر اساس بانک اطلاعاتی ارائه شده از سوی ستاد انتخابات، افراد می توانند پاسخ دقیق و دقیقی به سوالات خود در رابطه با هر نامزد دریافت کنند.

«مشاور کارمند» یکی دیگر از ربات های چت سامانه اصطاد است که خدمات ویژه ای را به ستاد کاندیداها ارائه می کند. این ابزار هوش مصنوعی تاکنون با استفاده از حدود 270 کتاب مرجع از منابع فارسی و لاتین آموزش دیده است. این ربات چت به ستاد اجازه می دهد تا استراتژی های کمپین را تدوین و بهینه کند.

این ابزار با ارائه تحلیل های دقیق و به روز می تواند بهترین راه ها را برای جذب رای دهندگان و افزایش قدرت آنها برای موفقیت در عرصه رقابت برای خدمت به مردم پیشنهاد کند.

چت بات «مشاور آنلاین برای انتخاب اصلاحات» یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی است که به مردم این امکان را می دهد تا شاخص های رئیس جمهور منتخب را بر اساس بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب ارزیابی کنند.

مهمترین راهبرد مرکز ملی فضای مجازی ایجاد مشارکت و مساعدت حداکثری برابر و برابر با نامزدهای محترم در عرصه رقابت، توانمندسازی آنها و مراقبت از آنها و کارکنان آنها برای جوامع خاص با هویت خاص با استفاده حداکثری از توانایی دستگاه ها، بخش خصوصی و گروهی از افراد که هوش مصنوعی یکی از این ابزارهاست.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا