مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

دستور فروش فوری اموال کوروش کمپانی

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از النا، عبدالمجید اجتهادی امروز (شنبه) در نشست خبری اعلام کرد: بخشی از اموال منقول و غیرمنقول شرکت کوروش در کیش و سایر استان ها شناسایی و ضبط و ضبط شد. در اختیار سازمان جمع آوری و فروش املاک قرار می گیرد و این املاک شامل املاک و خودرو و تعدادی گوشی تلفن همراه می باشد که در تیرماه آینده مورد ارزیابی قرار می گیرد و در اولین مزایده به فروش می رسد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش املاک کشور تایید کرد: درآمد حاصل از فروش اموال شرکت کوروش به خزانه دولت نمی رود و تمام درآمدها صرف جبران خسارت می شود. بخشی از ملک در خارج از کشور قرار دارد و نهادهای نگهبانی در حال مذاکره و درخواست استرداد آن هستند.

1000 کانتینر متعلق به شرکت چای دباش کشف و ضبط شد

اجتهادی در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت محموله های چای دابش در انبارهای این ملک، اظهار کرد: دو محموله حاوی هزار کانتینر چای دابش در منطقه ویژه پیام و بندر شهید رجایی به میزان 40 هزار تن چای به ظن. قاچاق و همچنین به عنوان کالاهای رها شده در انبارهای اموال اضافی کشف و ضبط شد و علاوه بر چای، ماشین آلات صنعتی این گروه و سایر اموال آنها از جمله قیر کشف و ضبط شد. وی گفت: تاکنون 5000 تن چای غیراستاندارد دباش معدوم شده و بر روی آزمایشات چای دباش کنترل دقیق و شدیدی در حال انجام است و با مجوز سازمان غذا و دارو، بخشی از این چای خارج شد. و در حراج فروخته شد

معاون وزیر اقتصاد ادامه داد: تاکنون 2 هزار و 300 تن چای ملاس در مزایده های استان تهران به فروش رسیده است و امکان فروش نسیه و پرداخت بلندمدت وجود دارد و کارخانجات می توانند از این چای مجاز و استاندارد به عنوان مواد اولیه استفاده کنند. .

وی همچنین از افزایش 1750 درصدی فروش اموال غیرمنقول خبر داد و گفت: تعدادی از اموال مفسدان اقتصادی در اختیار سازمان مدیریت املاک قرار گرفته است و فقط در موارد معروف شاهمیری و سادات خوزستان است. ” 300 ملک به سازمان مدیریت املاک واگذار شد و تنها در یک مورد 85 هزار متر مربع از املاک این اسپویلرهای اقتصادی به سازمان واگذار شد پارسال 1200 میلیارد تومان ملک فروختیم.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش املاک افزود: در سه ماهه اول 270 هزار مترمربع اسامی توقیفی به نام دولت صادر شد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا