مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

دردسر‌های هیئت مدیره استقلال برای معرفی مربی جدید

تبلیغات بنری

به گزارش یستا امتناع از میزبانی بازی استقلال – النصر در ایران چالش بزرگی را برای آبی‌های پایتخت به وجود آورد تا جایی که گزینه تمرین استقلال به بهانه این اتفاق و البته ایمیل‌های ناشناخته خانواده‌اش. ، مانع از حضور وی شد. ایران که شوک بزرگی برای مدیران استقلال بود.

اما فعالیت های عجیبی که باعث شد پل لو گین به تهران سفر نکند تنها به این اتفاقات ختم نشد، هواداران سرمربی ایرانی از روز چهارشنبه پس از تکرار نام گزینه فرانسوی روی نیمکت های تعویضی آبی ها در فضای مجازی به عنوان برخی گردش کردند. افرادی اطلاعات شخصی این مربی را در ویکی پدیا دستکاری کردند و به نوعی تلاش کردند روند مذاکرات این مربی با باشگاه استقلال را مختل کنند. این جریان در حمایت از یکی از مربیان سابق استقلال، اتاق گفت وگویی در یکی از شبکه های اجتماعی با هدف از بین بردن گزینه خارجی ایجاد کرد تا مدیران استقلال را مجبور به عقب نشینی کنند تا جلوی مربی خارجی را بگیرند و به سمت ایرانی بروند. رئیس جمهور دوباره رئیس

اما مدیرعامل استقلال نه تنها زیر بار این اتفاق افتاد بلکه در یک مصاحبه تلویزیونی آب پاکی بر دستان این جریان ریخت و اعلام کرد که به هیچ وجه برنمی گردیم و سرمربی بعدی استقلال قطعا یک خارجی خواهد بود.

اما این طیف و جریان مربوط به سیستم میانجیگری در اقدامی هماهنگ ایمیل های تهدیدآمیز را برای گزینه های تایید شده استقلال ارسال می کند تا گزینه مذکور به ایران سفر نکند تا راهگشای گزینه های مورد نظر آنها باشد این است که باشگاه استقلال هیچ نشانه ای مبنی بر وجود مذاکره با این مربی فرانسوی تا دقیقه 90 برعهده پل لو گون است تا برای استقلال مشکلی نداشته باشد اما یک بار برای ویزای ورود اقدام کند. مربی اصلی آنها و نام این مربی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی ظاهر شد و روند پیشرفت آغاز شد.

حالا مدیران استقلال قصد دارند تا جایی که ممکن است مخفیانه با گزینه های خود روند مذاکره را پیش ببرند تا ضربه جدیدی از این اتفاق متحمل نشوند. مربی جدید خود را بدون هیچ وقفه عجیبی معرفی کنید.

تبلیغات بنری