مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

خدمات شهید رئیسی با سیاه‌نمایی انکار نمی‌شود

تبلیغات بنری

به گزارش جهان نیوز ، وی در جلسه عصر یکشنبه هیئت دولت با تبریک عید سعید غدیر خم بر تلاش همه دستگاه های اجرایی برای برگزاری پرشور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید و برگزاری انتخابات را توصیه کرد. وی با توجه به توصیه های رهبر انقلاب در این خصوص از سوی نامزدهای محترم ریاست جمهوری به عنوان مصداق بارز عمل به شرع و اخلاق، کاندیداها با رعایت اخلاق و عدالت، پرهیز از تخریب و توهین را رعایت کنند.

سرپرست ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به خدمات و رویه های منحصربفرد دولت مردمی با مدیریت و هدایت شهید رئیسی از جمله در حوزه بهداشت و درمان، ایجاد فرصت های شغلی و کاهش نرخ بیکاری، رشد چشمگیر تولید و یک افزایش تراز تجاری کشور، افزایش فروش نفت و کنترل نرخ تورم و کاهش آن، تکمیل و بهره برداری از صدها پروژه عمرانی و زیربنایی ناتمام در کشور، احیای بیش از 8 هزار کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل و. واحدهای تولیدی، برقراری تعاملات گسترده در سطح بین‌المللی و عضویت در توافق‌های مهم منطقه‌ای و جهانی با سیاست‌های افتخارآمیز خارجی بیان کرد: مأموریت ریاست‌جمهوری شهیدم رئیس‌جمهور و خدمات وی به کشور شفاف و در مقابل چشمان مردم بود ملت شریف ایران اسلامی که با باج خواهی قابل تضعیف یا انکار نیست.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور از وضعیت آرام و با ثباتی برخوردار است، به برکت راه‌آهن راه‌آهن و خدمات شهید رئیسی در سراسر کشور، از همه وزرا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا پروژه‌های تکمیل‌شده مربوطه را افتتاح و استفاده کنند. ادارات به منظور تسریع در ارائه خدمات.

گزارش وزیر اقتصاد از تراز تجاری ۱۱ میلیارد دلاری در فصل بهار
سرپرست رئیس جمهور افزایش تراز تجاری کشور را یکی از دستاوردهای خوب و پسندیده دولت مردمی برشمرد و بر لزوم بهره گیری از همه فرصت ها و توانمندی ها برای توسعه تعاملات و ارتباطات خارجی تاکید کرد.

مخبر در خاتمه ضمن تبریک آغاز هفته قوه قضائیه یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و همرزمانش را گرامی داشت و قبل از سخنان مخبر وزیر امور اقتصادی و دارایی در گزارشی از افزایش چشمگیر تجارت خارجی کشور در اولین. وی گفت: در اولین ماه سال جاری، مجموع تجارت خارجی کشور حدود 40 میلیارد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی افزود: مجموع صادرات نفتی و غیرنفتی کشور در سه ماهه نخست امسال بیش از 25 میلیارد دلار بوده است که تراز تجاری کشور به 14 میلیارد و 300 میلیون دلار رسیده است و پیش بینی می شود که با ادامه روند صادرات مشوق‌های غیرنفتی در بخش‌های تجاری و سیاست‌های ارزی می‌تواند از رکورد سال گذشته فراتر رود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زیر گزارشی از مجموع برنامه های دولت مردمی در حوزه سلامت که دیروز به مرحله اجرا گذاشته شد، ارائه کرد و گفت: روز گذشته 678 طرح سلامت به ارزش 27 هزار میلیارد تومان اجرا شد. با مساحت بیش از 40 هزار متر مربع و بهره برداری از 29 پروژه مربوط به حوزه بهداشت و درمان، 90 پروژه مربوط به حوزه درمان که بعضاً از سال 83 تا کنون نیمه تمام مانده و 14 پروژه مرتبط با آن به بهره برداری رسیده است. به بخش آموزش

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور نیز در این جلسه از آغاز طرح سراسری نخبگان شناسی در دولت مردمی خبر داد و گفت: با تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این موضوع نخبگان و ویژه با پیگیری رئیس جمهور شهید، برنامه شناسایی فعال نخبگان بدون مراجعه حضوری و استفاده از اطلاعات پایگاه های مختلف از جمله کنکور، المپیادها و سایر رویدادها و با برنامه ریزی های انجام شده برای این عزیزان آغاز شده است. در مرحله پس از انتخاب، می توانند به صورت استادی در فضای علمی و آموزشی کشور به فعالیت خود ادامه دهند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا