مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

حضور فعال کروز در نمایشگاه قطعات خودرو ۱۴۰۳ +عکس

حضور فعال کروز در نمایشگاه قطعات خودرو ۱۴۰۳ +عکس

تبلیغات بنری



صنایع تولیدی کروز فعالیت ها و توانمندی های خود را در نمایشگاه بین المللی 1403 لوازم یدکی، لوازم جانبی و مجموعه های خودرو که از 29 ژوئن تا 1 ژوئیه برگزار می شود، به نمایش می گذارد.

در این نمایشگاه، صنایع تولیدی کروز محصولات جدید و بومی را به نمایش گذاشت که نشان از داخلی سازی بالای قطعات یدکی و کمک به جهش تولید خودرو دارد.

آشنایی با قطعات خودرو از صندلی ها گرفته تا قطعات پیشرفته و منحصر به فرد
آنچه مورد توجه بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار گرفت، وجود یک مدل خودرو بود که در آن از 130 قطعه داخلی استفاده شده بود. صنایع تولیدی کروز توانسته است تمامی این قطعات را در خود جای دهد که برخی از آنها شامل قطعات فردی و پیشرفته مانند قطعات ACU و ECU می باشد.

ECU (Electronic Control Unit) کامپیوتر خودرویی است که با الکترونیک ساختن واحدهای کنترل وظیفه کنترل سنسورها و عملکردهای خودرو را بر عهده دارد و یکی از قطعات پیشرفته خودرو است.

در جهان، تنها چند کشور قادر به تولید این قطعه کاربردی هستند که اکنون با تلاش مهندسان و متخصصان شاغل در کروز جذب شده است. به جرات می توان گفت بزرگ ترین و پیشرفته ترین سازنده قطعات یدکی کشور با جذب، تولید و اشتغال زایی دستاوردهای بزرگی در صنعت خودرو داشته است که آخرین آن بومی سازی سخت افزار و نرم افزار ECU برای خودروهای توربوشارژر است.

موضوع تنها به این قطعه محدود نشد، بلکه این شرکت توانست برای کمک به صنعت خودرو، قطعاتی که قبلا وارد شده بود، اکثر قطعات یدکی خودرو را بومی سازی کند.



دارای کیسه هوای جانبی و پرده ای در ساخت کروز
از جمله محصولات جدید شرکت تولیدی کروز می توان به قطعات ECU دوگانه سوز و تک سوخته اشاره کرد. همچنین یکی از دیگر قطعات ادغام شده در ACU (مغز متفکر کیسه هوای خودرو) است که در نسخه جدید عملکرد کیسه هوای پرده ای را نیز دارد که شامل سخت افزار و نرم افزار آن می شود.

ایربگ پرده ای در واقع نوعی از فناوری کیسه هوا است که در خودروهای مدرن و با ایمنی بالا استفاده می شود و می تواند از برخورد سر مسافران به شیشه های کناری خودرو در هنگام تصادف جلوگیری کند. ایربگ پرده ای همچنین از تماس قطعات شیشه با صورت و بدن مسافران در صورت شکستن شیشه کناری جلوگیری می کند.

از دیگر محصولات عرضه شده در نمایشگاه قطعات خودرو کروز می توان به قطعه رادار نقطه کور اشاره کرد.

آنچه در این نمایشگاه بیش از همه جلب توجه می کند همکاری این شرکت تولیدی با سایر قطعه سازان است، به گونه ای که برای دستیابی به خودکفایی 100 درصدی، با ابتکار صنایع ساخت کروز، امکان همکاری این شرکت بزرگ با سازندگان قطعات کوچک تولیدکنندگان می توانند با حضور در غرفه این شرکت در نمایشگاه قطعات یدکی از شرایط همکاری با یک گروه بزرگ کروز مطلع شوند.



باید گفت؛ کروز به عنوان بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین تولیدکننده قطعات خودرو در غرب آسیا، از بدو تأسیس در سال 1361 تا به امروز، همواره استراتژی خاصی را به‌عنوان زیربنای فعالیت خود داشته است و آن ارائه محصولات باکیفیت و مطمئن برای رفع نیازهای کشور است. . همزمانی صنایع با بهره برداری از فرصت های موجود برای نفوذ به بازارهای صادراتی خارجی.

علاقه مندان به بازدید از غرفه کروز می توانند از 9 خرداد تا 1 تیرماه و از ساعت 8 صبح تا 15 با مراجعه به سایت دائمی نمایشگاه بین المللی تهران از دستاوردهای این شرکت در صنعت خودروسازی مطلع شوند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا