مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

حزب الله دو پایگاه نظامی مهم اشغالگران را درهم کوبید

تبلیغات بنری

به گزارش سایت «یستا» به نقل از «النشره»، اداره اطلاعات نظامی حزب الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از مردم استوار فلسطین در غزه و کمک به مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان و در پاسخ به حملات دشمن به غزه. روستاها و منازل جنوب به ویژه در شهرهای مجدال سلیم و بلید، رزمندگان مقاومت مقر گردان تیپ 810 هارمون در حبوشیت کاتیوشا را هدف قرار دادند.


حزب الله لبنان در بیانیه ای دیگر اعلام کرد: در حمایت از مردم استوار فلسطین در غزه و کمک به مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به حملات دشمن به روستاها و خانه های امن به ویژه شهرک مجدالسلام و بلیده، اسلام جنگنده های مقاومت به مقر تیپ ساحل حمله کردند و بیت هلل را با راکت های کاتیوشا بمباران کردند.



با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه های مقاومت فلسطین، حزب الله لبنان به منظور سرگرمی نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین، عملیات روزانه و سنگینی را علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین انجام داد. و کاهش فشار بر مقاومت در غزه.



در همین راستا رسانه های صهیونیستی بارها اذعان کرده اند که حزب الله همچنان در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه محاصره شده است.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا