مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

حرم امامزاده صالح(ع) تهران میزبان «محفل» شد

تبلیغات بنری

به گزارش سایت یستا به نقل از خبرگزاری دانشجو، برنامه «محفل» به تهیه کنندگی گروه سیما مرکز نهضت به مدت دو فصل در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش شد. برنامه ای که از ساختارهای خشک و رسمی گذشت و به معنای واقعی یک حزب بود; گرم، صمیمی و مجلل. برنامه ای برای ایجاد نشاط و نشاط معنوی و دینی به شیوه ای نوین و متناسب با ذائقه عموم.

استقبال چشمگیر مردم از این برنامه قرآنی باعث شد شرکت کنندگان به این باور برسند که نباید به اجرای برنامه در استودیو مهفیل و انتقال آن به مخاطبان خود اکتفا کنند و در نتیجه شهرهای مختلف ایران و کشورهای مختلف میزبان این برنامه بودند. قرآن کریم ایرانی «محفیل».

بر همین اساس و به مناسبت هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبران خاتم، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق (علیه السلام) این جشن امروز برگزار می شود. ساعت 16:30 با شعار «عشق پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم» در حرم امام زاده صالح (علیه السلام) در تجریش برگزار شد.

باید گفت؛ در این جشن برنامه های متنوعی از جمله تلاوت آیاتی از قرآن کریم، شعرخوانی، سرود و ترتیل قرآن کریم، ادعیه، منبر قرآنی و … تدارک دیده شد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا