مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

حراج بعدی سکه چه زمانی است؟

تبلیغات بنری

به گزارش یستابیست و دومین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه 2 مهر 1403 هجری شمسی از طریق سامانه معاملات این مرکز به نشانی اینترنتی. market.ice.ir موضوع حراج، سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب شده در سال 1385 در بانک مرکزی و بدون بسته بندی خواهد بود.

زمان واریز از ساعت 12:00 روز شنبه 21 مهرماه آغاز و تا ساعت 23:00 روز یکشنبه 22 مهرماه به پایان می رسد. پس از پایان این مدت امکان پرداخت و شرکت در مزایده وجود ندارد.

این گزارش حاکی از آن است که از 22 اسفند ماه 1402 تاکنون 21 مزایده از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادلات ایران انجام شده است که در این مدت در مجموع 359 هزار و 302 قطعه سکه طلا به مناقصه گران اختصاص یافته است. سهم ربع سکه ۱۹۳ هزار و ۵۵۸ قطعه، نیم سکه ۶۴ هزار و ۹۴۵ قطعه و سکه تمام ۱۰۰ هزار و ۷۹۹ قطعه بود.

خاطرنشان می شود شرکت در مزایده های گذشته مانع از شرکت در مزایده بیست و دوم نیست و افرادی که در این مزایده شرکت می کنند می توانند در مزایده های آتی شرکت کنند.

لازم به ذکر است متقاضیان می توانند در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز از طریق سامانه معاملات این مرکز به نشانی اینترنتی در حراج سکه طلا سامانه معاملات بورس ایران شرکت کنند.market.ice.ir ثبت و احراز هویت.
منبع: مهر

تبلیغات بنری