مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

جسد آخرین مفقودی سیل سوادکوه پیدا شد

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مازندران، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران اعلام کرد: مصادف با هفتمین روز از مفقود شدن جسد یک جوان 15 ساله دختر مشهدی در جریان سیل 14 تیر 1403 سوادکوه و با تلاش شبانه روزی تیم های جستجو و عملیات در حلال جسد مفقود شده از رودخانه تشاباد بابلسر کشف و تحویل داده شد. به پزشکی قانونی
غلامعلی فخری در خصوص جزئیات جستجوی مفقودین حادثه سیل روز سه شنبه 14 تیر 1403 شهرستان سوادکوه گفت: بر اساس آخرین گزارش ها تعداد مفقودین به پنج نفر رسید که با تلاش های صورت گرفته. به خدا نیروهای امدادی سه نفر از آنها را زنده پیدا کردند.

غلامعلی فخاری افزود: جسد یکی از مفقودان باقیمانده نیز چهارشنبه هفته گذشته در رودخانه تیلار قائم شهر پیدا شد و جستجو برای یافتن جسد نفر دوم که دختر نوجوانی است که از رودخانه خارج شده بود همچنان ادامه دارد. در روستای تش آباد بابلسر.

مدیرعامل هلال احمر مازندران; وی با بیان اینکه در پی وقوع سیل و آبگرفتگی محور سوادکوه و منطقه بول صفد، 35 تیم امداد و نجات به منطقه اعزام شدند و به بیش از 300 نفر خدمات لازم را ارائه کردند، تصریح کرد:

الفخاری گفت: بیش از 10 تیم جستجو برای یافتن اجساد مفقود شده با استفاده از 11 قلاده سگ کشف هلال احمر به مدت 7 روز در جست و جو شرکت کردند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا