مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

جزئیات مرگ آرین ۵ ساله

تبلیغات بنری

به گزارش سایت یستا به نقل از همشهری آنلاین، ساعاتی پس از حرکت تیم های پلیس و امدادی به روستا برای یافتن پسر مفقود شده، جسد بی جان او در خانه همسایه پیدا شد.

27 شهریورماه سال جاری پسر بچه 5 ساله ای به نام آرین که برای خرید در روستای شورابه از توابع شهرستان کودشت استان لرستان خانه خود را ترک کرده بود به طرز عجیبی ناپدید شد.

آریان که در 6 ماهگی مادرش را از دست داد، با مادربزرگ و پدرش زندگی می کند. پدرش هفته ای یکی دو روز برای کار به تهران می رفت و روز مفقود شدن آرین هم در تهران بود.

روز حادثه حدود ساعت 9 صبح بود که آرین از مادربزرگش اجازه خواست و از خانه خارج شد تا از سوپرمارکت روستا برای خود غذا بخرد.

از خانه تا سوپرمارکت دور نبود و قرار بود چند دقیقه دیگر برگردد اما یک ساعت گذشت و خبری از آریان نشد. مادربزرگ که نگران نوه اش بود از خانه بیرون آمد و به اطراف نگاه کرد اما اثری از پسر نبود.

ناپدید شدن عجیب آریان سرآغاز جستجوی یک روزه برای یافتن او بود. حوالی ساعت دو بعد از ظهر بود که خانواده پسر مفقود شدن پسر را به هلال احمر اعلام کردند و با حضور نیروهای امدادی، خانواده آرین، بستگانش و ده ها نفر از مردم روستا تلاش برای یافتن او آغاز شد. پسر .

روستا و حتی داخل نیزارهای اطراف روستا را جست و جو کردند اما اثری از العریان یافت نشد. در این میان پدرش که از گم شدن او باخبر شده بود برای یافتن پسرش از تهران به روستا آمد اما همه تلاش ها ناکام ماند.

 

خانه به خانه جستجو کنید

یکی از اهالی روستا در گفت و گو با یکی از شهروندان گفت: ساعت ها از مفقود شدن آرین می گذرد و همه ما همچنان در جستجوی او هستیم.

در این مدت تا شب همه جا حتی ارتفاعات اطراف روستا را جست و جو کردیم و وقتی تاریک شد جست و جو متوقف شد.

قرار شد سگ های جست وجو از صبح به روستا منتقل شوند اما نیروهای پلیس اعلام کردند که قصد دارند شبانه خانه به خانه بازرسی کنند.

زیرا احتمال زندانی بودن پسر گمشده در یکی از خانه های روستا وجود دارد یا اتفاقی برای او افتاده است.

پایان عالی

همان شب با حضور مأموران کلانتری، تفتیش خانه به خانه آغاز شد.

یکی از شاهدان عینی ادامه می دهد: اهالی روستا همچنان به زنده بودن العریان امیدوار بودند، اما لحظاتی پس از شروع جستجوی خانه به خانه، یکی از همسایگان وحشت زده به میدان روستا آمد و با فریاد به اهالی اطلاع داد و گفت: ماموران جسد بی جان آریان را در خانه همسایه بین سنگ و آجر پیدا کردند.

به گفته افشین خسروی، دادستان و انقلاب کوهدشت، جسد آرین بی جان با آثار کبودی روی سر پیدا شد.

آن طور که یکی از اهالی روستا به خبرنگار همشهری گفت: پس از پیدا شدن جسد العریان، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و با شواهدی که به دست آوردند تعدادی از مظنونان شناسایی شدند.

به گفته وی، پلیس یک زن 80 ساله و دو زن جوان را که از آشنایان آریان هستند به عنوان مظنون دستگیر کرد.

پلیس بر این باور بود که اول آرین بر اثر خفگی جان خود را از دست داده و جسد او در جایی در منزل متهم مخفی شده است اما وقتی متهم شنید که پلیس خانه ها را یکی یکی تفتیش می کند، این افراد ترسیدند و جسد بی جان آرین را از بیرون پرتاب کردند. خانه بالای دیوار به خانه همسایه سنگ و آجر پرتاب کردند.

بر اساس این گزارش، جسد العریان برای بررسی علل مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات پلیس برای کشف ابعاد پنهان این پرونده همچنان ادامه دارد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا