مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

جدول لیگ برتر فوتبال ایران پس از پیروزی پرسولیس برابر استقلال (۴ مهر ۱۴۰۳) | سرخ‌ها در یک قدمی سپاهان صدرنشین

تبلیغات بنری



برای گزارش دادن یستاتیم های پرسپولیس و استقلال عصر چهارشنبه 13 مهر 1403 در دربی یکصد و چهارم تهران که در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان گاریدو توانستند با یک گل در نود و سوم استقلال را از روی یک ضربه پنالتی شکست دهند. دقیقه/ کنانی زادگان.

پرسپولیس و استقلال که دیدارشان در هفته چهارم به دلیل برگزاری دیدارهای هفته اول لیگ برتر آسیا به تعویق افتاد، یک بازی کمتر از سایر تیم ها انجام دادند.

حالا با انجام اولین بازی در هفته ششم بین مغربی های پایتخت، تعداد دیدارهای این دو تیم با سایر تیم ها از جمله سپاهان و تراکتور داماد برابری می کند.

پرسپولیس با این برد 11 امتیازی شد و با 13 امتیاز پس از سپاهان در رده دوم قرار گرفت. تراکتور نیز با 10 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

اما استقلال که در 3 هفته گذشته تنها یک امتیاز کسب کرده بود با این شکست روی 5 امتیاز باقی ماند و به رده دهم جدول رده بندی سقوط کرد.

طبیعتا بازی های هفته ششم از روز پنجشنبه 14 مهر ماه 1403 دوباره آغاز می شود و به احتمال زیاد جایگاه پرسپولیس و استقلال که هر کدام یک بازی باقی مانده است، یک بار دیگر در جدول لیگ برتر تغییر کند. .

تبلیغات بنری