مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

تیم ملی والیبال، هلند را هم بُرد

تبلیغات بنری

به گزارش جهان نیوز، تیم والیبال کشورمان در دهمین دیدار خود در لیگ ملت های 2024 از ساعت 10:30 امروز (پنجشنبه) در شهر پاسای فیلیپین به مصاف تیم هلند رفت و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. تیم والیبال ایران در بازی های اول، سوم و پنجم به ترتیب (25-22)، (25-21) و (15-10) پیروز شد و در بازی های دوم و چهارم (22-25) و (20-) شکست خورد. 25). .

شاگردان پیمان اکبری که پس از هشت شکست در هفته های اول و دوم لیگ ملت های 2024 موفق شدند در اولین دیدار خود در هفته سوم این رقابت ها آمریکا را شکست دهند، دیدار مقابل هلند را نیز در این مسابقات خوب آغاز کردند. ست اول مسابقه با نتیجه 25 بر 22 برد.

در ست دوم تا امتیاز هشتم همه چیز مساوی بود اما اشتباهات بازیکنان ایران ابتکار عمل را از آنها گرفت و بسته به توانایی هلند روی توانایی نامیر عبدالعزیز که فوق العاده سرویس زد، پیروز شدند. این ست با نتیجه 22 بر 25.

تیم ایران که نسبت به دیدارهای گذشته انگیزه بیشتری از خود نشان داده بود در گروه سوم عملکرد تحسین برانگیزی داشت و با بازی خوب امین اسماعیلی نژاد، پوریا حسین خانزاده و آرمان صالحی با نتیجه 25 بر 21 پیروز شد.

تیم ملی کشورمان که برای کسب سه امتیاز نخست خود در فصل جاری لیگ ملت‌ها امیدوار بود در گروه چهارم دیدار مقابل هلند به پیروزی برسد، با نتیجه 13 بر 13 با شاگردان روبرتو پیاتزا پیش افتاد اما به یکباره ابتکار عمل را از دست داد. تیم ملی هلند با چند امتیاز از سد این گروه گذشت و در نهایت با نتیجه 20 بر 25 پیروز شد.

بار دیگر برای تیم ملی والیبال کشورمان در فصل 2024 لیگ ملت های والیبال، این اقدام به گروه پنجم هم کشیده شد، مانند دیدار با آمریکا، آرژانتین و بلغارستان که در این بین تنها یک برد به دست آوردند.

شاگردان اکبری در ست پنجم به قدری خوب کار کردند که می توان گفت کاملا مستحق برتری 15 بر 10 در این ست و برتری 3 بر 2 نهایی در دیدار امروز بودند.

تیم والیبال کشورمان در سومین دیدار خود در چارچوب هفته سوم لیگ ملت های 2024 از ساعت 6:30 صبح فردا (جمعه) به مصاف فرانسه می رود.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا