مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

توییت مهم پاول دورف پس از آزادی

تبلیغات بنری



به گزارش سایت یستا ، پاول دورف روز شنبه 12 شهریور هنگام ورود به فرانسه در پاریس بازداشت شد. سه روز پس از این ماجرا لیست بلندبالای اتهامات وی اعلام شد.

ادمین تلگرام سرانجام پس از چهار روز بازجویی آزاد شد.

دورف پس از آزادی در اولین توییت خود نوشت: “هنوز تلاش می کنم بفهمم چه اتفاقی در فرانسه افتاده است. اما نگرانی ها را می شنویم. هدف شخصی من جلوگیری از تداخل سوء استفاده کنندگان با پلت فرم تلگرام در آینده برای بیش از 950 میلیون دلار است. کاربران تلگرام.”

 

در ادامه این پست در توییتر، صاحب تلگرام به توضیحات خود درباره این اتفاق در تلگرام اشاره کرد.

وی در کانال تلگرامی خود درباره دستگیری خود در پاریس، بازجویی چهار روزه و مسئولیت پلیس در استفاده غیرقانونی از تلگرام توسط دیگران و عدم پاسخگویی این پیام رسان توضیحاتی ارائه کرد.

دورف ادعای پلیس در خصوص عدم پاسخگویی تلگرام را به دلایل زیر غیر قابل توجیه می داند.

تلگرام یک نماینده رسمی در اتحادیه اروپا دارد که درخواست های اتحادیه اروپا را دریافت و به آنها پاسخ می دهد. آدرس ایمیل نماینده تلگرام برای هر کسی که در گوگل برای «آدرس اجرای قانون تلگرام اتحادیه اروپا» جستجو می‌کند قابل دسترسی است.

مقامات فرانسوی راه های مختلفی برای تماس با من برای کمک داشتند. من به عنوان یک شهروند فرانسوی به کنسولگری فرانسه در دبی رفتم. چندی پیش، من شخصا به آنها کمک کردم تا خط تلفنی را در تلگرام برای مقابله با تهدید تروریسم در فرانسه راه اندازی کنند.

اگر کشوری از یک سرویس اینترنتی ناراضی باشد، رویه استاندارد این است که علیه خود سرویس اقدام قانونی کند. استفاده از قوانین دوران قبل از گوشی های هوشمند برای متهم کردن یک مدیر عامل به جرایم ارتکابی توسط اشخاص ثالث در پلتفرمی که او اداره می کند، رویکردی نادرست است.

    وی در ادامه پست خود در تلگرام نوشت: «ادعای برخی رسانه ها مبنی بر اینکه تلگرام نوعی بهشت ​​آشوب است، کاملاً نادرست است.» ما روزانه میلیون ها پست و کانال مضر را منتشر می کنیم خطوط مستقیم مستقیم با سازمان‌های غیردولتی برای رسیدگی به درخواست‌های ویرایش فوری، عجله کنید، اما ما صداهایی را می‌شنویم که می‌گویند این کافی نیست.

    افزایش ناگهانی تعداد کاربران تلگرام به 950 میلیون نفر دردسرهای فزاینده ای را به همراه داشته و سوء استفاده از پلتفرم ما را برای مجرمان آسان تر کرده است. به همین دلیل است که من هدف شخصی خود را برای اطمینان از پیشرفت چشمگیر در این زمینه قرار داده ام. ما قبلاً این روند را به صورت داخلی آغاز کرده ایم و به زودی جزئیات بیشتری را در مورد پیشرفت خود با شما در میان خواهم گذاشت.


تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا