مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

توسعه چشمگیر خدمات درمانی در دولت شهیدجمهور

تبلیغات بنری

به گزارش سایت یستا، میرهاشم موسوی مدیرعامل بنیاد تامین اجتماعی در مراسم آغاز بهره برداری از دستگاه جدید و فوق پیشرفته فمتو لیزیک بیمارستان پزشکی، آموزشی و درمانی شهید دکتر لبافی نژاد که برگزار شد، حضور یافت. با حضور بهرام عین الله وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه توسعه خدمات درمانی همواره مورد توجه یک شهید بزرگوار بوده است؛ وی به ضرورت و اهمیت حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات اشاره کرد و گفت: در دوران ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی حدود 17 هزار تخت بیمارستانی جدید مورد بهره برداری قرار گرفت که این رقم قابل مقایسه با دوره های دیگر نیست. در دولت سیزدهم مردم فقط در معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی 40 مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی را راه اندازی کردیم که بسیار نادر است.

وی افزود: مردم عزیز ایران یک بار در انتخابات شهید آیت الله رئیسی و بار دوم در موکب شهدای خدمت؛ وی با همدردی خود حماسه ای بزرگ آفرید و تایید خود را بر شیوه های این شهید بزرگوار اعلام کرد. و انشاءالله این راه خدمت و افتخار ادامه خواهد داشت فردا 24 تیرماه حماسه سوم با تسلیت همگان تکمیل خواهد شد.

موسوی با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علی رضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بابک عدلی مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران و محمدحسین سلطانی رئیس جمهور دانشگاه شهید. بیمارستان دکتر لبوی نژاد با ابراز خرسندی از راه اندازی دستگاه آنالیز فمتو بسیار پیشرفته در بیمارستان شهید دکتر لبوی نژاد، از کادر بهداشت و درمان کشور که همواره در عرصه خدمت رسانی به جامعه پیشگام هستند، قدردانی کرد. مردم گفتند: وقتی حوزه های مختلف خدمتی را با خدمات بهداشتی و درمانی مقایسه می کنیم، در می یابیم که خدمات مشابه کمتری در جاهای دیگر وجود دارد و تنها مورد قابل مقایسه، حوزه های جبهه، جنگ و مقاومت در خط مقدم کشور است. که شهدای این مرز و بوم را فراهم می کنند و همین موضوع را در درمان به ویژه در دوران بیماری کرونا دیده ایم، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از این دسته از خادمان که کارگران زحمتکش کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه در طول بیش از سی ماه فعالیت دولت سیزدهم، اگرچه خیلی ها فکر می کردند این کار شدنی نیست و ما نمی توانیم، اتفاقات بسیار بزرگی در کشور رخ داد، گفت: اتفاقاتی که در دولت سیزدهم افتاد. دولت در تمام دوران پس از پیروزی انقلاب نادر بود. به لطف همکاری نزدیک با دولت می توان قضاوتی نزدیک به واقعیت داشت و همه شاهد بودیم که در دوران ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی، حدود 17 هزار تخت جدید در بیمارستان ها جاگذاری شد که این رقم قابل مقایسه نیست. دوره های دیگر .

وی افزود: در دولت سیزدهم مردم تنها در معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی 40 مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی را راه اندازی کردیم که بسیار نادر است و نشان می دهد که عزیزان ما در عرصه سلامت ایستاده اند و باید درود بر روح بلند شهید رئیسی که این رویکرد و ایمان را برای ما به ارمغان آورد.

موسوی ادامه داد: به نظر من با وقوع این حادثه تلخ، تثبیت در شاخص‌های کلان اقتصادی حاصل شده بود و فرصت‌هایی در حوزه بسیار وسیع ارائه خدمات ایجاد شده بود. زمانی که مسئولیت سازمان تامین اجتماعی را پذیرفتیم، کل بدهی این سازمان به سیستم بانکی حدود 106 هزار میلیارد تومان بود و برای پرداخت ماهیانه 27 هزار میلیارد تومان مستمری، هر سال حدود 5 هزار میلیارد تومان از بانک رفاه وام گرفته شد. ماه در حالی که از ابتدای سال 1402 هجری شمسی حقوق و مستمری را بدون یک ریال وام خرج کرده ایم. اگر با رویکرد «نمی‌توانیم» و «نمی‌توانیم» مسیر گذشته را طی می‌کردیم، امروز باید ماهیانه بین 10 تا 15 هزار میلیارد تومان وام می‌گرفتیم و این استقراض بیش از حد باعث عدم تعادل منابع می‌شود. اگر تورم در این دولت کاهش پیدا کرد بخشی از آن ناشی از همین اقدامات بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ این سازمان با وزارت بهداشت و درمان در دولت سیزدهم مردم گفت: در چند روز گذشته تسویه بدهی دانشگاه ها به مبلغ 23 هزار میلیارد تومان بابت پزشکی را آغاز کرده ایم. علوم که در نوع خود از سال 67 بی نظیر است و انشاالله تا یک هفته آینده تمامی بدهی ها پرداخت خواهد شد. همه اینها در همان شرایطی اتفاق افتاد که برخی گفتند امکان ندارد و ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم

وی با اشاره به اقدامات کلان دولت سیزدهم مردمی در دوران شیوع کرونا گفت: در دوران کرونا 700 نفر از عزیزان جان خود را بر اثر ویروس کرونا از دست دادند اما با تلاش و همت شما عزیزان این شرایط در طول مدت دوران رئیس جمهور شهید مدیریت شد و در نهایت حماسه بزرگی رقم خورد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تایید اینکه در دولت سیزدهم مردم بیش از 200 پروژه عمرانی در معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی آغاز و یا تکمیل شد، گفت: الگویی که در بیمارستان شهید لاپوی نژاد ایجاد شد. همکاری با سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت یک الگو است و ما علاقه مندیم این الگوی اداری را در مراکز دیگر نیز اعمال کنیم و انشالله این مسیر در جمهوری اسلامی ادامه پیدا کند.

موسوی در خصوص انتخابات پیش رو نیز بر ضرورت و اهمیت مشارکت پرشور مردم تاکید کرد و گفت: مردم عزیز ایران یک بار در انتخاب آیت الله رئیسی و بار دوم در وداع با شهدا با همدلی خود به وجود آوردند. حماسه بزرگ و اقبال خود را نسبت به تقرب اعلام کردند و انشاالله این راه خدمت و عزت ادامه خواهد داشت، فردا 24 تیرماه سومین حماسه با دلسوزی همه مردم و در دستان شما تکمیل خواهد شد. .

بیمارستان لباوانگاد; الگویی از همکاری موفق تامین اجتماعی و وزارت بهداشت
علی رضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این نشست اظهار داشت: رئیس جمهور شهید همواره در مراسم افتتاحیه علاقمند به توسعه خدمات ارائه شده به مردم بوده و یقینا افتتاح این دستگاه جدید در بیمارستان لبوی نژاد انجام خواهد شد. باعث شادی مردم شود روحیه خدمتگزار ملت.

وی با اشاره به اینکه الگوی اداری بیمارستان لبوی نژاد الگویی خاص و منحصر به فرد در مدیریت مراکز درمانی است، گفت: خدا را شاکریم که این بیمارستان همواره در ارائه خدمات به مردم پیشگام بوده است. افتتاح دستگاه جدید آنالیز فمتو در این بیمارستان حاصل الگوی اداری خاص این مجموعه و حاصل عنایت و عنایت جناب عالی وزیر بهداشت و مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی می باشد.

همانطور که بابک عدلی مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران در این مراسم اظهار داشت: بیمارستان آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید دکتر لبافی نژاد به عنوان مرکز درمانی مرجع در حوزه چشم پزشکی و اورولوژی، داشتن بهترین ها ضروری بود. تجهیزات. به همین دلیل طی چند سال گذشته با حمایت های جناب عالی وزیر بهداشت و مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی، بهترین تجهیزات به این بیمارستان آورده شده و متعاقبا بهترین خدمات درمانی ارائه شده است. در این بیمارستان ارائه شده است. کانونی برای مردم بخصوص کارگران زحمتکش و بازنشستگان عزیز.

وی با اشاره به اقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی در سه سال گذشته در حوزه درمان، گفت: پس از افتتاح بیمارستان الهدایه که پس از 10 سال در سال گذشته اتفاق افتاد، اکنون در آستانه افتتاح هستیم. افتتاح پروژه ملی بیمارستان شهید فایز بخش با ظرفیت 550 تخت که انشالله راه حل درمانی نیازهای درمانی مردم سخاوتمند ایران به ویژه ساکنان غرب تهران می باشد. همچنین در ادامه مسیر خدمت رسانی، انشالله در برخی از شهرهای استان تهران که فاقد مرکز درمانی خصوصی وابسته به سازمان تامین اجتماعی هستند مانند بومهن و دماوند، ایجاد مجتمع درمانی مناسب در دستور کار قرار خواهد گرفت. دستور جلسه.

همانطور که محمدحسین سلطانی رئیس بیمارستان شهید دکتر لاپوی نژاد در این برنامه گفت: در سه سال گذشته تلاش کرده ایم در هر دو جهت ارتقای خدمات اجتماعی و نصب تجهیزات پیشرفته پیشرفت جدی داشته باشیم.

وی افزود: در قسمت اول در مدت کوتاهی 21 پروژه هتلداری را اجرا و 3 قطعه آزمایشگاهی را ارتقاء دادیم که در گذشته نادر بود. در بخش تجهیزات پیشرفته پزشکی طی سه سال گذشته 9 دستگاه به بیمارستان تحویل داده شد که آخرین آن با حمایت ویژه جناب وزیر بهداشت و جناب مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تکمیل شد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا