مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

تمبر شهید رئیسی رونمایی می‌شود

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز، علی دارابی; معاون وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور گفت: سومین دوره چهره های ماندگار میراث فرهنگی ایران با حضور سید عزت الله ضرغامی برگزار شد. نشست وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پنجشنبه 10 خرداد برگزار می شود.


وی افزود: هدف از برگزاری این مراسم تجلیل و تجلیل از پیشکسوتان و پیشکسوتان میراث فرهنگی کشور و قدردانی از خدمات علمی و پژوهشی آنان است که طی آن از 8 مفاخر تجلیل خواهد شد. در دوره های گذشته از 22 نفر از اساتید و پیشکسوتان عرصه میراث فرهنگی تجلیل شد.



به گفته الدارابی؛ در این مراسم به منظور گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رئیسی به عنوان حامی جدی میراث فرهنگی، تمبر یادبود «شهید رئیس جمهور» رسماً رونمایی و لغو می شود.



قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی ادامه داد: بخشی از این مراسم نیز رونمایی از سایت خانه چهره های ماندگار با حضور 30 ​​نفر از بزرگان کشور خواهد بود. از دیگر بخش‌های این مراسم رونمایی از بیش از 30 جلد از آثار کارگزار میراث فرهنگی در حوزه معرفی و آموزش با عنوان «بهبود فرهنگ میراث» است.



وی خاطرنشان کرد: تاریخ شفاهی حدود 30 نفر از سران میراث فرهنگی ثبت و ضبط شده است و نسخه مصور و مکتوب آن در چاپ سوم از باقی شخصیت های میراث فرهنگی رونمایی می شود.



الدارابی گفت: رونمایی از قطعه موسیقایی «فرزندم متشکرم» با شعری از سعید باقری و اجرای دکتر حسام الدین سراج و گروه موسیقی «البدیل» از دیگر بخش های مهم این همیشگی است. کنسرت میراث فرهنگی و تمدنی که از ایران ساخته شده است.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا