
وی به توانمندی های بانک تجارت در ارائه خدمات الکترونیکی و کسب و کار به مشتریان اشاره کرد و افزود: در بانک تجارت مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل در چند سال گذشته تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح کیفی خود انجام داده ایم. رضایت مشتری در استفاده از خدمات و محصولات عملی بوده است.
رئیس هیئت مدیره بانک تجارت تائید کرد: هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت در حال حاضر مشغول توسعه تمامی واحدهای مورد نیاز بانک در حوزه فناوری اطلاعات است.
ترک تبریزی به پیشرفت تفتا در بحث خدمات بانکداری الکترونیک و هوشمندسازی عملیات بانکی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شاهدیم که تفتا روز به روز در این راستا آموزش و آمادگی بیشتری می یابد.
وی بیان کرد: خوشبختانه هلدینگ تفتا توانست تمامی نیازهای فناورانه بانک تجارت را برطرف کند. این تعهد تحت تحریم ها و فشارهای شدید به سمت پیشرفت حرکت کرده است و این بسیار ارزشمند است.
***
هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) متشکل از ایران کیش، تاتا، زفتا، تکنوجارت، سیمرگ تجارت، تجارت شایان، دیتا و شبکه تجارت در سالن 8 و 9 این نمایشگاه به ارائه 12 محصول جدید و کاربردی بانک تجارت در سالن 8 و 9 این نمایشگاه. حوزه مالی، بانکداری و فین تک را به پیش برده است. خدماتی مانند اکوتام، بودجه، ریال دیجیتال، سامانه کهربا و تی بی پلاس که هرکدام در حوزه های مختلف بانکداری از جمله بانکداری شرکتی، تجاری، صنفی و انفرادی راهکارهای جدیدی را در اختیار کاربران خدمات بانک تجارت قرار می دهند.
jahannews به نقل از یستا
مطالب مرتبط
درخشش فیلمسازان مشهدی در جشنواره فیلم ۱۰۰
استقلال بهضرر پرسپولیس بازی میکند | معمای بزرگ بازی هفته آخر
انتقاد سخت بیل گیتس از ایلان ماسک و دونالد ترامپ