مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

ترک تبریزی: به دنبال تقویت رضایت مشتریان هستیم

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از روابط عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی بانک تجارت، مرتضی ترک تبریزی با حضور در این نمایشگاه به آخرین دستاوردهای شرکت هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) در حوزه های مرتبط اشاره کرد. به ارائه خدمات. خدمات بهتر به مشتریان گفت: برای ایجاد وفاداری و پاسخگویی به نیازهای مشتریان همواره نیاز به ابزارهای به روز و مرتبط وجود دارد و در این راه تامین ابزار بدون اتکا به فناوری امکان پذیر نیست.

وی به توانمندی های بانک تجارت در ارائه خدمات الکترونیکی و کسب و کار به مشتریان اشاره کرد و افزود: در بانک تجارت مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل در چند سال گذشته تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح کیفی خود انجام داده ایم. رضایت مشتری در استفاده از خدمات و محصولات عملی بوده است.

رئیس هیئت مدیره بانک تجارت تائید کرد: هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت در حال حاضر مشغول توسعه تمامی واحدهای مورد نیاز بانک در حوزه فناوری اطلاعات است.

ترک تبریزی به پیشرفت تفتا در بحث خدمات بانکداری الکترونیک و هوشمندسازی عملیات بانکی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شاهدیم که تفتا روز به روز در این راستا آموزش و آمادگی بیشتری می یابد.

وی بیان کرد: خوشبختانه هلدینگ تفتا توانست تمامی نیازهای فناورانه بانک تجارت را برطرف کند. این تعهد تحت تحریم ها و فشارهای شدید به سمت پیشرفت حرکت کرده است و این بسیار ارزشمند است.

***
هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) متشکل از ایران کیش، تاتا، زفتا، تکنوجارت، سیمرگ تجارت، تجارت شایان، دیتا و شبکه تجارت در سالن 8 و 9 این نمایشگاه به ارائه 12 محصول جدید و کاربردی بانک تجارت در سالن 8 و 9 این نمایشگاه. حوزه مالی، بانکداری و فین تک را به پیش برده است. خدماتی مانند اکوتام، بودجه، ریال دیجیتال، سامانه کهربا و تی بی پلاس که هرکدام در حوزه های مختلف بانکداری از جمله بانکداری شرکتی، تجاری، صنفی و انفرادی راهکارهای جدیدی را در اختیار کاربران خدمات بانک تجارت قرار می دهند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا