مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

ترامپ: بایدن ما را به‌ سمت جنگ جهانی می‌برد

ترامپ: بایدن ما را به‌ سمت جنگ جهانی می‌برد

تبلیغات بنری



به گزارش خبرگزاری فارس، «تورم بیداد می‌کند» «خاورمیانه در حال فروپاشی است این بخشی از سخنرانی دونالد ترامپ علیه رئیس جمهور آمریکا، جو بایدن است.

به گزارش شبکه روسی راشاتودی، رئیس جمهور سابق آمریکا شب گذشته (شنبه شب) در یک گردهمایی انتخاباتی در فیلادلفیا به موضوع مهاجرت، جنایت و اقتصاد پرداخت.

او بار دیگر به حامیان خود قول داد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری بعدی در نوامبر 2024، بحران جنگ اوکراین را قبل از مراسم تحلیف در 25 ژانویه 2025 (6 فوریه) حل خواهد کرد.


 

ترامپ در بحبوحه مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا بارها رقیب دموکرات خود، بایدن را عامل بحران های داخلی و خارجی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی که ایالات متحده از آن رنج می برد، معرفی کرد و معتقد است که سیاست های مهاجرتی دنبال می شود. بایدن راه را برای مهاجرت هموار کرد. تروریست ها وارد خاک آمریکا شوند.

ترامپ به حامیانش در فیلادلفیا وعده داد که با مهاجرت مبارزه کنند و گفت: «روز اول، مرزها را خواهم بست» و گفت که فرمان اجرایی اخیر بایدن برای جلوگیری از اخراج 500000 مهاجر غیرقانونی که با شهروندان آمریکایی ازدواج کرده اند، «از هم پاشیده خواهد شد». “


 

ترامپ همچنین مدعی شد که در دوران ریاست جمهوری بایدن، «ایران تشویق شده و چین در حال پیشرفت است».

ترامپ و بایدن از هر پلتفرمی برای تخریب وجهه یکدیگر استفاده می کنند، در حالی که اکثر نظرسنجی ها نشان می دهد که مردم آمریکا نمی خواهند هیچ یک از این دو نفر را انتخاب کنند و از عملکرد یکدیگر راضی نیستند.


تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا