مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو +فیلم

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، این بار تظاهرات شهرک نشینان صهیونیست در عسقلان در اعتراض به عدم امضای قرارداد تبادل اسرا با مقاومت در غزه به خیابان ها آمد و علیه بنیامین شعار سر دادند. نتانیاهو و دولتش

تظاهرکنندگان صهیونیست دیروز (سه شنبه) در خیابان های اصلی قدس اشغالی، هرزلیا و تل آویو تظاهرات کردند و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

تظاهرات معترضان صهیونیست از شامگاه شنبه در تل آویو آغاز شد و شرکت رادیو و تلویزیون صهیونیستی اعلام کرد که خانواده اسرا و سربازان اسرائیلی کشته شده در نوار غزه خواستار پایان جنگ در چارچوب تبادل اسرا هستند. توافق با مقاومت .

دانلود

این خانواده ها تایید کردند که ادامه جنگ منجر به کشته شدن تعداد بیشتری از اسرا و سربازان اسرائیلی خواهد شد.

پیشتر رئیس جمهور آمریکا شامگاه جمعه (11 ژوئن) مدعی شده بود رژیم صهیونیستی پیشنهاد جدیدی برای آتش بس و تبادل اسرا ارائه کرده و از طرفین خواسته بود این فرصت را از دست ندهند و در این مورد به توافق برسند. یک پیشنهاد؛ پیشنهادی که شامل آزادی اسرای صهیونیست و بازسازی غزه است.

بر اساس این طرح ادعایی، ابتدا آتش بسی شش هفته ای حاصل خواهد شد و طی آن حماس و رژیم صهیونیستی برای یافتن راهی برای پایان دادن به جنگ مذاکره خواهند کرد. اگر مذاکرات بیش از 6 هفته ادامه یابد، آتش بس موقت تا حصول توافق نهایی برای پایان جنگ تمدید خواهد شد.

به گزارش این خبرگزاری، حدود 9 ماه از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بدون هیچ نتیجه و دستاوردی می گذرد و این رژیم روز به روز بیش از پیش در بحران های داخلی و خارجی خود فرو می رود. رژیم صهیونیستی در این مدت دستاوردی جز کشتار، ویرانی، جنایات جنگی، نقض قوانین بین المللی، بمباران سازمان های امدادی و تحمیل قحطی و قحطی در این منطقه نداشت.

رژیم اشغالگر بدون توجه به دستاوردهای آتی در این جنگ شکست خورد و حتی پس از گذشت حدود 9 ماه نتوانست گروه های مقاومت را در منطقه کوچکی که سال ها در محاصره و با حمایت افکار عمومی جهان به سر می برد، شکست دهد. نظر برای ارتکاب جنایات آشکار در غزه از بین رفته است.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا