مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

تبلت اندرویدی لنوو تب پلاس مجهز به اسپیکرهای JBL معرفی شد

تبلت اندرویدی لنوو تب پلاس مجهز به اسپیکرهای JBL معرفی شد

تبلیغات بنری



لنوو از تبلت اندرویدی ارزان قیمتی به نام تب پلاس رونمایی کرد که مشخصات فنی بالایی در رده قیمتی خود دارد.

بر اساس گزارشی که در وب سایت Technology Pulse منتشر شده، تبلت جدید تب پلاس لنوو به صفحه نمایش 11.5 اینچی LCS با نرخ رفرش 90 هرتز مجهز شده است. با توجه به بازه قیمتی اعلام شده این تبلت، این مشخصات بسیار خوب به نظر می رسند.

لنوو از چیپست مدیاتک G99 با 8 گیگابایت رم در تبلت استفاده کرده است و در گزینه های حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین از آنجایی که در این تبلت از اسلات رم microSD پشتیبانی می شود، امکان افزایش حافظه آن نیز وجود دارد. لنوو در این دستگاه از یک باتری 8600 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که می تواند از شارژ 45 واتی پشتیبانی کند.

مهم ترین ویژگی این تبلت پشتیبانی از 8 بلندگوی GBL است که خروجی صدای باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. بر روی این تبلت گزینه ای تعبیه شده است تا بتوان از بلندگوهای این دستگاه به عنوان اسپیکر بلوتوث استفاده کرد. جک 3.5 میلی متری هدفون در این دستگاه تعبیه شده است تا بتوان از هدفون های سیمی استفاده کرد.

سیستم عامل تب پلاس لنوو اندروید 14 است و قرار است به روز رسانی های نرم افزاری و امنیتی تا ژوئن 2028 در دسترس باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به داک داخلی اشاره کرد که می توان از آن برای مواردی مانند تماس تصویری، پخش موسیقی یا تماشا استفاده کرد. فیلم های. دوربین های 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی و بالای نمایشگر برای عکاسی و عکاسی وجود دارد. به گفته سازنده، این دستگاه تنها در رنگ خاکستری تولید خواهد شد و با قیمت 290 دلار در بازار به فروش می رسد.

منبع/تکنولوژی

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا