مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

بگذارید هر کس هر چه می‌خواهد بگوید ادعا می‌کردند اهل مذاکره‌اند

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز ، دکتر مخبر در مراسم افتتاح خط ریلی رشت – قزوین گفت: هرکس هر چه می خواهد بگوید، اما حقیقت این است که ظرفیت فروش نفت کشور کمتر از 300 هزار بشکه در روز بود. زمان ساخت و دولت مردمی این ظرفیت را در کمتر از یک سال و نیم به حدود 1800000 بشکه رساند

دکتر محمد مخبر پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح خط ریلی رشت – قزوین که این بندر را به راه آهن سراسری متصل می کند، با بیان اینکه هنوز ابعاد فکری و شناختی شهید رئیسی به طور کامل مشخص نشده است، افزود: یک نفر که کمتر از سه سال رئیس جمهور شده برای او… رئیس جمهور بودن و شهادت او برای ایجاد چنین موجی در کشور بسیار فراتر از برانگیختن احساسات و عواطف مردم است، مردم به درستی درک کرده اند که چه چیزی را از دست داده اند.

دکتر مخبر تصریح کرد: علیرغم همه تلاش هایی که برای غبارآلود کردن فضا انجام شد، خدمات وی مانند خورشید زیر ابر نماند و علیرغم همه تبلیغاتی که سعی در کاهش وفاداری مردم به انقلاب و انقلابیون داشت. احساسات مردم نسبت به شهادت و مراسم وداع و تشییع او همه این ادعاها را باطل می کند.

سرپرست رئیس جمهور گفت: یکی از دلایل موفقیت بزرگ شهید رئیسی در کنار اعتقادات و تعهدات معنوی، توسل این شهید بزرگوار، اعتماد، اطاعت واقعی و دینی ایشان از رهبر معظم انقلاب است. و شناخت درست و دقیق او. محدود کردن موضوعات و ترتیب اولویت های آنها بر اساس این مزیت، تمرکز بر آنها و ادامه پیگیری تا حصول نتیجه سودمند است.

 

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا