مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

بورس در اولین روز هفته روسفید شد

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس امروز 18 تیرماه با افزایش 10 هزار و 892 واحدی به سطح 2 میلیون و 96 هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن با افزایش 5398 واحدی به عدد 678 هزار و 661 واحد رسید و روز مثبتی را برای بازار مالی شاهد بود.

در جریان معاملات امروز، نوری، بوعلی و حکمتی سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند. سه نماد ZOP، فولاد و CAR پرمعامله ترین نمادهای بورس امروز بودند.

شاخص کل فرابورس با افزایش 141 واحدی به 22445 واحد رسید. پباس، زاگرس و چیگویا سه نمادی بودند که بیشترین تأثیر را در این شاخص داشتند.

گروه خودروسازی امروز اولین گروه صنعتی با 204 هزار میلیارد تومان گردش مالی بود که پس از آن گروه شیمیایی و فلزات اساسی در جایگاه بعدی قرار گرفت. امروز نیز سه نماد دابور، الصوفی و ​​الطائد بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است امروز با گذشت بیش از یک ماه از آن زمان، بر اساس مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، دامنه نوسانات روزانه قیمت سهام در دوره اول، دوم و جدید در طول سال افزایش یافته است. . بازارهای مربوطه مثبت و منفی 6 درصد و دامنه نوسان سهام و صندوق های مختلط مثبت و منفی و 10 درصد تغییر می کند.

محدوده نوسان روزانه برای سهام در پنل زرد برای بازار اولیه مثبت و منفی 3 درصد، پانل نارنجی برای بازار اولیه مثبت و منفی 2 درصد و پانل قرمز برای بازار اولیه مثبت و منفی 1 درصد است.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا