مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

بهترین مسیریاب‌‌های جایگزین‌‌ گوگل مپس

بهترین مسیریاب‌‌های جایگزین‌‌ گوگل مپس

تبلیغات بنری



در این مقاله بهترین نرم افزار ناوبری جایگزین نقشه گوگل را معرفی می کنیم. نقشه های گوگل یکی از محبوب ترین برنامه های ناوبری است. با این حال، نگاهی به گزینه های دیگر برای دیدن اینکه کدام یک می تواند جایگزین مناسبی برای نیازهای شما باشد، ضرری ندارد. در این مقاله، ما برخی از بهترین گزینه‌های Google Maps را برای رانندگی، پیاده‌روی و رفت‌وآمد روزانه در اندروید و iOS مورد بحث قرار می‌دهیم.

بهترین جایگزین برای نقشه های گوگل

ویز

Waze که در سال 2006 تأسیس شد، بر داده‌های جمع‌سپاری تکیه می‌کند. این بدان معناست که هر کاربر Waze اطلاعاتی را در اختیار سایر کاربران قرار می‌دهد تا از آن استفاده کنند، از جمله به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ در مورد شرایط ترافیکی یا تله‌های پلیس. این برنامه همچنین از اطلاعات سازمان های دولتی برای اطلاع رسانی به کاربران سایت های ساختمانی و سایر موانع جاده استفاده می کند.

Waze همچنین با Spotify کار می کند و به شما امکان می دهد موسیقی را مستقیماً در برنامه Waze پخش کنید. Waze پشتیبانی از Android Auto Assistant را در آگوست 2018 و پشتیبانی Apple CarPlay را در سپتامبر 2018 معرفی کرد.

یکی از نکات جالب در مورد این برنامه این است که به کاربران اجازه می دهد دستیار ناوبری صوتی خود را از میان صداهای معروفی مانند مورگان فریمن، تی پین، دی جی خالد، آرنولد شوارتزنگر، کوکی هیولا، سرهنگ سندرز، کوین هارت، شکیل اونیل انتخاب کنند. و خیلی بیشتر. دیگران صدای مورد علاقه خود را انتخاب می کنند.

عثمان

بهترین جایگزین برای نقشه های گوگل

یکی دیگر از گزینه های عالی مسیریابی OsmAnd است. نکته جالب در مورد این برنامه این است که در حالت آفلاین بسیار خوب کار می کند. صفحه معرفی این سایت وعده خدمات آفلاین در سراسر جهان را می دهد، اگرچه به دلیل وضوح کمتر نقشه مناطق روستایی، این ویژگی در شهرهای بزرگتر به بهترین وجه کار می کند. اپلیکیشن OsmAnd همچنین هشدارهای ترافیکی، عبور عابر پیاده و حتی نقض محدودیت سرعت را به شما اطلاع می دهد.

این برنامه علاوه بر پشتیبانی از مسیرهای پیاده روی، پیاده روی و دوچرخه سواری، ایستگاه های حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس، تراموا و قطار را نیز نمایش می دهد. همچنین با استفاده از ویژگی نقشه برداری، نمای سه بعدی، خطوط تقسیم نقشه، وسعت تپه و شیب نمایش داده می شود. برنامه OsmAnd حداقل یک بار در ماه به روز می شود.

نقشه های ارگانیک

بهترین جایگزین برای نقشه های گوگل

Organic Maps یک برنامه رایگان دیگر از همان افرادی است که MapsWithMe را در سال 2011 ایجاد کردند و در Android و iOS موجود است. مانند OsmAnd، این برنامه به رانندگان، کوهنوردان و دوچرخه سواران خدمت می کند.

تمام ویژگی های این برنامه به صورت آفلاین در دسترس است و از آنجایی که نیازی به ثبت نام آنلاین ندارد، این نوید را می دهد که تبلیغات مزاحم را اجرا نخواهد کرد و اطلاعات شما را جمع آوری نمی کند و موقعیت مکانی شما را ردیابی نمی کند.

سرزمین جادویی

بهترین جایگزین برای نقشه های گوگل

Magic Earth بهترین راهنمای گام به گام را ارائه می دهد که برای 22 سال کامل شده است. Lane Guidance به شما امکان می دهد دقیقاً بدانید که در هنگام رانندگی از کدام خط عبور کنید، بنابراین لازم نیست در آخرین لحظه از سه خط عبور کنید تا از خروجی خارج شوید.

همچنین نمادهای نشانک را در یک نوار ناوبری کوچک و ساده در بالای صفحه با رنگ های واقعی نشانک ها نمایش می دهد تا بتوانید به سرعت آنها را تشخیص دهید. در صورت تجاوز از حد مجاز، قابلیت هشدار سرعت نیز به شما اطلاع می دهد. Magic Earth برای دانلود رایگان در iOS و Android در دسترس است.

نقشه های اپل

بهترین جایگزین برای نقشه های گوگل

این برنامه یک انتخاب بسیار آسان برای دارندگان تلفن های اپل است زیرا به طور یکپارچه روی همه دستگاه های اپل شما کار می کند. همچنین استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بسیار راحت است.

نقشه های اپل در طول سال ها بهبود یافته است. با استفاده از ویژگی Flyover می توانید مکان ها را راحت تر جستجو کنید و تصاویر دو بعدی آنها را بررسی کنید یا در هر نقطه ای از دید پرنده برخوردار شوید. این برنامه همچنین حدود 1000 نقشه راهنمای گردشگری را ارائه می دهد تا به شما در یافتن فعالیت های جالب در شهر کمک کند.

ساعت گارمین

بهترین جایگزین برای نقشه های گوگل

اگر یک دونده یا کوهنورد فعال هستید، می توانید روی یک دستگاه GPS مانند ساعت گارمین سرمایه گذاری کنید. این Epix Sapphire Edition یک ساعت گارمین است و در حالی که تمام ساعت‌های Epix و Fenix ​​به چندین سیستم ماهواره‌ای جهانی (سیستم‌های ماهواره‌ای GPS، GLONASS و Galileo دسترسی دارند)، نسخه‌های Sapphire جزو اولین‌هایی هستند که از GNSS چند باند پشتیبانی می‌کنند.

یعنی هر کدام از این ماهواره ها معمولا چندین فرکانس را پخش می کنند و ساعت شما فقط می تواند یکی از آنها را دریافت کند. دسترسی چند باند به این معنی است که ساعت شما فرکانس های متعددی را از هر ماهواره دریافت می کند که معمولاً دقت بهتری به شما می دهد.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا