مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

بساط شهود جعلی و حرفه‌ای جمع شد

تبلیغات بنری

در گزارش یستا، قوه قضائیه رسانه کردی: اخیراً توافقات جدیدی وجود دارد که برخلاف تصورات سنی و قدیمی است، به ویژه در مورد مسائلی که دستخوش تغییر قابل توجهی شده است، مثلاً در مورد تامین کننده خدمات قضایی این آهنگ بسیار دشوار است. ، لازم است آن را همانطور که با چیزی شروع می شود و مفید است استفاده کنید.

برای جلوگیری از هر گونه دوگانگی جدی قضایی در اختلافات آنها، از وجود شاهدان مطلع شوید و از حضور آنها اطمینان حاصل کنید. این به این معنی است که مدرکی از سوابق و شهادتین از حوزه وجود دارد و به این معنی است که “شاهد نامه من” است.

برخی از این افراد قاضی هستند که اشتباه یا اشتباهی را کشف کرده اند یا در امر عدالت اشتباه کرده اند، حتی اگر خط و خش وجود نداشته باشد، اما از مقام قضایی خواسته می شود تا این مشکل «صداقت» را برطرف کند. شاهدان تحت اللفظی » یافتن دارایی کرد.

این بهترین راه برای انتخاب قاضی است و این تعداد افرادی است که آدرس شاهدی را در دادگاهی که در حال حاضر حاضر است درخواست کرده اند تا بفهمند آن شخص کیست و بهترین فرد کیست. قضاوت کنید چه مشکلی دارید؟

اطلاع میدانی از آنچه می گذرد پس از پایان روز، این امان و منفعت القضات است، چنانکه سجاده شهود ساخته شده و نامه آن بر لبه های پدرش و مهر آن تأثیر جدیت است. از دشتند جمع این ast است.

اینها اقدامات هوشمند علیه فساد و عقب ماندگی در قوه قضائیه و به نفع عدالت اوست.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا