مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

برخی افراد می‌خواهند ما را به ریل گذشته برگردانند مردم باید جور بی‌عرضگی‌، بی‌تدبیری و بی‌حالی ما را تحمل کنند بعد با پررویی بهانه بیاوریم که نگذاشتند کار کنیم؟

تبلیغات بنری

به گزارش جهان نیوز. محمد باقر قالیباف وی شامگاه شنبه 11 تیرماه در میان انبوه مردم قزوین که در سالن شهید بابایی تجمع کرده بودند، نسبت به شیوه نادریتی در دهه 90 اعتراض کرد و گفت: در آن دهه رشد اقتصادی کشور کمتر از یک درصد بود. ، اما نقدینگی کشور 26 برابر شد.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردمی که اکنون در عرصه انتخابات ریاست جمهوری هستند می خواهند ما را به شرایط و مسیرهای گذشته برگردانند و همیشه می گویند ما اجازه ندادیم و مجازات شدیم. “به جای آن ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

همه چیز دادند اما هیچ امتیاز اقتصادی برای کشور نگرفتند
قالیباف گفت: برخی حصر را در آن روزها یک کاغذ پاره می‌دانستند، اما من هرگز نگفتم. من فکر می کردم که حصر برای ما سخت و دشوار است، اما باید مسئله حصر را حل کنیم. اگر بگویم موافق مذاکره هستم که برخی از دوستان متدین به آن اعتراض داشتند، مذاکره را روشی برای مبارزه با دشمن می دانم.

وی تصریح کرد: در تحریم ها به جای اینکه مذاکره را روش مبارزه بدانند، به صداقت آمریکایی ها متوسل شدند و متنی نوشتند که همه چیز را روی کاغذ ارائه کردند، اما در عمل هیچ امتیاز اقتصادی برای کشور و آن کسب نکردند. یک شبه از برنامه جامع اقدام مشترک خارج شد.

این گزارش در حال تکمیل است…

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا