مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

با اپلیکیشن هوش مصنوعی ElevenLabs هر متنی را به صدا تبدیل کنید

با اپلیکیشن هوش مصنوعی ElevenLabs هر متنی را به صدا تبدیل کنید

تبلیغات بنری



Startup ElevenLabs اولین اپلیکیشن iOS خود را با این نام راه اندازی کرده است ElevenLabs Reader: صدای هوش مصنوعی منتشر شده با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به مقالات، کتاب ها یا هر سند متنی دیگری با صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی ElevenLabs گوش دهید.

برخلاف وب‌سایت ElevenLabs که شامل انواع ماژول‌ها و ویژگی‌های هوش مصنوعی، از جمله تبدیل متن به گفتار، گفتار به صدا با زبان‌های دیگر، دوبله هوش مصنوعی و جلوه‌های صوتی هوش مصنوعی است، برنامه جدید ElevenLabs iOS به طور خاص بر روی تبدیل فایل تمرکز می‌کند. لینک های متنی یا وب روی داستان های صوتی تمرکز دارد.

اپلیکیشن ElevenLabs برای خواندن مقالات با هوش مصنوعی

در واقع، با کمک اپلیکیشن ElevenLabs Reader: AI Audio، کاربران می توانند هنگام راه رفتن یا انجام کارهای دیگر به محتوای متنی گوش دهند. این برنامه همچنین از ویژگی هایی مانند تغییر سرعت پخش، بسیاری از صداهای مختلف و امکان آپلود اسناد مانند فایل های PDF پشتیبانی می کند.

البته، تابع تبدیل متن به گفتار در این برنامه فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند، در حالی که وب سایت ElevenLabs دارای زبان های بیشتری است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که در آینده زبان‌های بیشتری به اپلیکیشن اضافه شود، اگرچه این سرویس در حال حاضر فارسی را پشتیبانی نمی‌کند.

اکنون می توانید ElevenLabs Reader: AI Audio را به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید، اما برای اجرای آن حداقل به iOS 15 نیاز دارید. همچنین باید با انتخاب ایمیل و رمز عبور یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید، اگرچه می توانید از حساب Google یا Apple خود نیز استفاده کنید.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا